Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nepodane dan. priznani za rok 2008? co ted?

Od: aleksandr odpovědí: 19 změna:

DObry den,

dnes mi prisel dopis z financniho uradu, ze jsem mel v roce 2008 prijem na portalu Aukro 62 000 Kc a nepodal danove proznani. a mam tek ucinit do 15 dni.

Chtel bych se zeptat co mam ted delat, resp jak to vyplnit, protoze jsem to nikdy nevidel.

Jediny udaj o castce z ktere to zpalatit a ktery mam je ten z toho dopisu od financaku. Na aukru jsem prodaval veci, ktere jsem mel ve vlastnicti.

Tedy presne je to obleceni, ktere jsem objednal v USA, nektere si nechala pritelkyne a zbytku sem se chtel tedy zbavit. Bylo toho za ten rok ale celkem dost... no snad 100 kousku nejakych druhu hader, pritelkyne si vzdy neco nechala z bytek se prodal...

Tak ted mam z toho blbej pocit, aby mi jeste nedali nejakou pokudu za nelegani podnikani...

Jiny prijem nez z toho aukra jsem nemel, jsem student a fakt mne nenapadlo podavat nejake priznani kvuli prodeji veci co mi patrili...Hlavne mne ani nenapadlo, ze je to takova suma, vubec jsem to nesledoval, vsechny doklady, treba ty objednavky, i nejake clo co jsem platil jsem vyhozoval, takze fakt nemam nic, nez tu sumu, co mi poslal v tom dopise...

Jaka je nejhorsi varianta? ze zaplatim 15procent z tech 62 000 + asi neco jako penale?

dekuji

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sebod*
hodnocení

2x

Ahojky. Neboj, to je v pohodě. Dojdi na FÚ, vezmi si tiskopis na daň z příjmu a dojdi za nějakou účetní. Někdy se najde i dobrá duše na FÚ (třeba u nás pracuje pár rozumných lidí), kteří Ti s vyplněním poradí. Nebudeš platit žádnou pokutu ani penale, protože Ti vyjde nulová daň z přijmu. Penale se opravdu počítá z částky, kterou bys byl povinen platit (v Tvém případě nula). Jo, a ten kdo Ti bude dělat účetnictví by si za to od Tebe neměl vzít víc jak 2.000 Kč za zpracování. To jen aby někdo po Tobě nechtěl třeba 5.000,-Kč. I na to si dej pozor. Škoda každý kačky.