Nejste přihlášen/a.
Pokud již nemám podací lístek doporučené zásilky,ale vím podací číslo,lze tyto informace použít jako důkaz toho,že jsem zásilku odeslal?Mám rovněž sms od pošty,že zásilka s tímto podacím číslem byla doručena. E-shop totiž po mě chce po cca 2 měsících vrátit zboží,které jsem ale odeslal. Je rovněž možno na poště zjistit adresáta? V aplikaci ČP Sledování zásilky je po zadání pod.čísla zobrazena historie doručování,ale bez adresáta.Díky
Česká pošta udává, že:
Reklamace poštovních zásilek
25. Odesílatel nebo adresát může do jednoho roku od podání poštovní zásilky (kromě služby Balík Nadrozměr) u kterékoliv pošty reklamovat její dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení originálu nebo opisu podací stvrzenky.
Zkuste na podací poště, jestli by onu sms uznali jako "opis". Ale asi to nebude zadarmo.
Ano, já bych potřeboval doložit,že zásilka byla doručena konkrétnímu adresátovi. E-shop mi může tvrdit,že doložené číslo zásilky,popř. sms o doručení,pro něj není důkaz,že zasilka byla adresována jemu.
...takže v mém případě jsem zatím nepochodil. Na poště u přepážky mi sdělili,že bez podacího lístku nelze nic dělat.Byl jsem za vedoucí a ta adresáta našla,podala na doručovací poštu reklamaci a čekáme,jestli ji pošlou informace o doručení (podpis příjemce atp.),anebo jestli budou ještě požadovat kopii podacího lístku, v tom případě by to byla konečná. Takže názory/zkušenosti se různí,ne všude to chodí stejně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.