Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kam s dotyčnou zajít v zimě?

Od: lexy odpovědí: 8 změna:
Zdravím, chtěl bych se tu nechat teochu inspirovat,.. Teď když je venku zima, kam by jste vzali svoji přítelkyni/holku, kterou chcete sbalit?
Známé se týden, byli jsme spolu jednou v cajovne, a podruhé na kafe.
Prijde mi ale blby porad chodit někam, kde budu muset platit, jelikož jsem student, a mám omezené peníze.
Na procházku mi přijde zima, v létě bych vůbec neřešil, to bych ji vytáhl kamkoliv na procházku, to je nejlepší:)
Ještě dodám, že už došlo k líbání, a nekamarádským dotekům, takže to už není jak n první schůzce.
Předem díky.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Nevím odkud jste, ale asi ne z mrňavé vesnice - tam čajovny běžně nejsou. Teď, v předvánočním čase je v městech spousta možností. Záleží ale na mnoha okolnostech - víkend/všední den, město/vesnice... Na výstavu betlémů, do kostela na jesličky (úplně zadarmo), trhy na náměstích, na brusle (v některých větších městech taky na náměstích zadarmo). Kino, ale tam se taky platí... :( ). No, jestli je děvenka ne úplně hloupá nebo vyčůraná, měla by pochopit, že by mohla při společných schůzkách taky něčím přispět (viz. id).

id
hodnocení

0x

Obyčejně v zimě bývá zima jen těm, co se špatně obléknou. Poprvé čajovnu jste platil vy a podruhé se slečna ani nesnažila kafe uhradit? Udělejte si v tom pořádek od začátku. A proto slečně napište, že v nápadech na schůzky se budete střídat a teď je řada na ní a že se hroooozně moc těšíte. . Doufám, že se slečna chytne za noc a čajík na procházce zaplatí i za vás.

Nechat za sebe platit holku útratu? O tempora, ó mores... ( to je latinsky a není to nic o cikánech ). Každá sranda něco stojí.

hodnocení

0x

Vem ji k rece, kdyz si zaplavete (trening na novorocni plavani s otuzilci) tak se budete radi gratis zahrivat i v cekarne na nadrazi.

hodnocení

0x

kudyznudy.cz/... →Kalendář akcí → Zdarma - vybírat už musíte sám.

hodnocení

0x