Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přídavky na dítě

Od: hanaa odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, chci se zeptat jestli mám nárok na nějaké přidávky apod. na malý? Mám 18 let, přítel 21 . Studuji střední druhým ročníkem, nepracuji. On pracuje ve škodovce a vydělava okolo 20 tis. Jsem v druhém měsíci těhotenství :) . Miminko si určitě nechám. Chtěla bych poradit co dělat, jak s těmi přídavkami apod.? Narážky a blbý kecy si nechte :) . Děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

V první řadě máte již teď nárok na

§ 920 Výživné a zajištění úhrady některých nákladů neprovdané matce

(1) Není-li matka dítěte provdána za otce dítěte, poskytne jí otec dítěte výživu po dobu dvou let od narození dítěte a přispěje jí v přiměřeném rozsahu na úhradu nákladů spojených s těhotenstvím a porodem. Povinnost k úhradě nákladů spojených s těhotenstvím a porodem vznikne muži, jehož otcovství je pravděpodobné, i v případě, že se dítě nenarodí živé.
(2) Soud může na návrh těhotné ženy uložit muži, jehož otcovství je pravděpodobné, aby částku potřebnou na výživu a příspěvek na úhradu nákladů spojených s těhotenstvím a porodem poskytl předem.

Současně, pokud by výživné od přítele (pokud se nevdáte) pro zajištění vašich potřeb nepostačovalo, mohla by nadále trvat i vyživovací povinnost vašich rodičů. Všechny ostatní případné dávky by se odvíjely až od těchto vašich příjmů.

Od 1. ledna 2018 začíná platit novela zákona o státní sociální podpoře (změny v čerpání rodičovského příspěvku a pod.) - s ním vám třeba poradí někdo, kdo už ho nastudoval.

Je to pro vás dostatečně bez "narážek a blbých keců"?

hodnocení

0x

vypocitejto.cz/...

btw: Docela by mě zajímalo co váš přítel ve škodovce dělá tak hrozné peníze tam snad nebere nikdo.

danys*
hodnocení

0x
Chcete brát přídavky na svoji osobu nebo na to nenarozené dítě?

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: