Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,poradíte prosím co se mnou? je mi 43 mám jedno dítě /15let/ Zdá se mi že jen tak přežívám,nic mě nebaví ,jsem stále unavená,ale v noci tak od 3hod nespim,zvládám tak maximalně chodit do práce a základní věci v domácnosti.Dřív jsem hodně četla jezdila na kole chodila po výletech,teď se k tomu neumím donutit a jen bych odpočívala,abych zvládla chodit do práce.Práci nemám fyzicky náročnou. Trvá to už tak dva roky. Jsem ze sebe nešťastná.Byla jsem u lékaře vzal mi krev a vše v pořádku jen cukr zvýšený.Děkuji za rady
Každý prožívá své deprese jinak a také příčiny má každý nastavené jinde. Když tady napíši, proč jsem prožívala depresi já, možná, že by se Vám zdálo, že to přeháním a že to vůbec není důvod k nějaké depresi. Proto musíte navštívit nějakého odborníka, který si pohovoří přímo s Vámi a on pak posoudí co byste měla dělat dál.
Nezlobte se - ale mít podobné potíže dva roky, nic s nimi nedělat a pak se jít optat na internet - to skutečně není řešení. Jak radí ostatní - najděte si odborníka a to co nejdřív. Aspoň s ohledem na dítě.
Mozná nemáte v porádku partnerský vztah, blizi se doba prechodu a uvedomujete si zivotni marnosti, co jste si predstavovala a co uz nezvladnete, mate pocit bezuspesneho starnuti, pritom jste jeste celkem mlada, ale bez energie a chuti do zivota. Predstava dlouhych let bez zmeny k lepsimu zpusobuje depresivni mysleni a unavu z kazdodenniho stereotypu. Skoro kazdy z nas se s tim musi nejak vyrovnat podle sve natury, slabsi jedinci s pomoci psychologa/psychiatra v kritickych obdobich, malokdo nema v zivote zadne problemy a chmurne nalady. K tomu jsou take dobri pratele, nekdy pro duši lepsi nez lekar, ale hlavne to chce pohodu domáciho zázemi.