Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace opravy

Od: tomcat35* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

prosím o radu: odeslal jsem měnič napětí do opravny pro špatnou funkčnost dané věci. Měnič byl údajně opraven, oprava vyúčtována a byl zaslán na mou adresu. Po odzkoušení jsem zjistil, že se ta samá závada opakuje a tudíž jsem měnič po tel. dohodě s opravnou zaslal zpět na opravu předešlé opravy.

Už se mi téměř měsíc z opravny neozvali, jak mám dále prosím postupovat?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Písemně (doporučeně, s dodejkou) firmu vyzvěte, aby sdělila, proč oprava dosud nebyla provedena a současně si vyžádejte zaslání opraveného výrobku do (např.) 2 týdnů od obdržení vaší výzvy. Další postup pak podle jejich ne/vyjádření.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]