Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

PPL nedoručenej balík stížnost

Od: nastvanatazate odpovědí: 26 změna:

Dobrý den, společnost PPL mi poslala email :

Dobrý den,

dnes jsme převzali zásilku, kterou Vám budeme doručovat v sobotu.

Dnes nedorazil PPl nekomunikuje ..a telefon neberou..tudíž se ptám jak postupovat při stížnosti na společnost. Děkuji.

zámek
kapkanadeje uzavřel tuto otázku

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*
hodnocení

1x

Hned ráno jak vám dojde sms o plánovaném doručení, kontaktujte PPL s tím, aby vám balík doručili do práce.

 

marfusa*
hodnocení

1x

Mám zkušenost s PPL a Geis. PPL mi volal, že naší ulicí neprojede, je tam zákaz vjezdu a staví tam

kanalizaci. Chtěla jsem mu jít naproti, ale viděla jsem jen jak ujíždí. Geis dal moji zásilku do depa s tvrzením, že mne nezaztihli. Psala jsem obchodníkovi který posílal s PPL. Paní mi okamžitě odepsala, že jsou všichni stejně nekvalitní a proto si zvýšili poplatek. S PPL přijela slečna v pondělí, balíček bez problémů dovezla a vůbec si nestěžovala, že musela daleko objíždět.

jofa*

Zbytečné se rozčilovat, už jsem to psal.. Tak se mi stalo, že avizovaný den přepravce nepřijel. Řeším to vždy s prodejcem, že nejsem spokojen s jejich přepravcem a pokud se bude situace opakovat, tak budu nakupovat jinde. Na přepravce nemá cenu "nadávat" , tam stejně nic nezískáte. U prodejce jsem se svojí stížností na doručovací dobu uvedenou v nabídce a skutečností, vinou přepravce, dosáhl 10% slevy při dalším nákupu. U obchodníka je stížnost na přepravce mnohem účinější.

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

V sobotu v málokteré oblasti doručujou zásilky. Podívejte se na jejich web a ověřte si, kde balíček zůstal. Podle mých zkušeností nejpoozději v pondělí jej budete mít.

nastvana
hodnocení

jednou poslali email že ho doručí v sobotu maj ho doručit..v pondělí jsem celí den v práci a nemužu se hnout

 

hodnocení

0x
avatar bimbam

PPL je poměrně spolehlivý dopravce. Stále ještě je sobota, třeba dojede. Pokud ne, mohlo se něco nemilého přihodit. Určitě vás budou kontaktovat znovu. Mějte připravený náhradní termín doručení nebo náhradní místo doručení.

jofa*

Je fakt, že se mi nikdy nestalo pokud se ozvali, že přijedou, aby PPL nepřijela. Ale může v tom být i jiný zádrhel. Napřklílad dodatečně zjistili, že s e-.shopem nemají smlouvu na sobotní dovoz. To se mi již přihodilo. Zásilku mohli v sobotu v pohodě doručit ale nepřijeli z výše uvedeného důvodu a přijeli až v pondělí.

nastvana
hodnocení

jsem celí týden od 6 do 4 v práci..a kdyžmě zavolají v pondělí telefon vzít nemůžu schválně jsem si změnila adresu dodání na bydliště když jsem v sobotu doma..jinak bych to nechala na město kde mam práci..teď to už změnit nejde.

jofa*

Pozeptejte se v obchodě, kde jste zboží objednala, jestli mají sjednaný rozvoz s PPL v sobotu. jestli nikoliv, není co řešit. Jenom se za zprávu na sobotní dovoz omluví. Ale může v tom být i něco jiného. Toto píši ze zkušenosti.

V pondělí dostanete sms, dodatečně odpoledne budete kontaktovat PPL, přivezou další den, případně uloží v Zásilkovně, kde si vyzvednete zásilku (nevím, odkud jste, nepomohu najít Zásilkovnu...)..taky se mi jednou stako, že avízovali doručení v sobotu...dovezli v pondělí...něco i tady

 

hodnocení

0x

Tak mně se přesně tohle stalo se společností Geis tento týden ve čtvrtek. přišla mi ráno sms, že budou balíček doručovat od 9 ráno, do 17 odpoledne. V 16.30 pořád nikdo a řidič telefon nebral. Zavolala jsem na dispečing a tam mi slečna řekla, že jim telefon také nebere, abych vydržela, že mi podá telefonickou informaci až se mu dovolají. V 18 30 stále nic. Nakonec asi v 18 hodin zavolala, že se mu pořád nedovolali a že pokud nepřijede po osmnácté hodině, budou dotučovat druhý den. To se mi nelíbilo a dala jsem to patřičně najevo, protože jsem jako blbec seděla celý den znova a druhý den po mně chtěli, abych to opakovala. Takže jsem velice živě projevila svou nespokojenost. No balíček nedoručili. Druhý den mi přišla ta samá sms, že od 9 hodin do 17. Předpokládala jsem, že se mi omluví, ale místo toho jsem na sledování zásilky našla poznámku, že mi balíček nemohl být doručen, jelikož jsem nebyla k zastižení. *sok*. Nas..la jsem se a ihned tam volala a chtěla vysvětlení. Nedokázali mi žádné dát a když jsem chtěla nadřízeného, řekla, že nemá na něj kontakt. Po půl hodině dohadování jsem to položila a napsala stížnost. Nakonec mi řidič řekl, že jeho kolega prý měl nehodu. Ale to pravda nebyla, protože to by na tom dispečingu museli vědět. Prostě už nikdy nebudu tuto společnost využívat.

jofa*

V takových to případech je lepší kontaktovat prodejce kde jste si zboží objednala, že u nich již nenakoupíte, protože mají nespolehlivého přepravce.. Samotné přepravní službě to je ukradený. Mají toho tolik, že nějaká stížnost je nemůže rozházet. Prodejce si více vyšlápne na smluvního přepravce.

To ano, ale já jsem si vybrala tuto společnost ze šesti nabídek, protože Geis nabízela možnost platit kartou. Vždy objednávám na dobírku. Takže proto jsem nekontaktovala prodejce. On mi nabídl více možností, ze kterých jsem si svobodně vybrala já.

Tak jestli se mu nedovolali, tak nemohli vědět, že měl nehodu. Vidím, jak kurýři jezdí, aby všechno stihli. Někde do někoho ťukl nebo něco a je to hned. Telefon měl v autě, který mu třeba odtáhli. Mohl to být nějaký blbec, který se na to vykašlal. Nepřijde mi dobré kritizovat nějakou operátorku na depu, kvůli tomu, že je řidič blbec. Zvlášť když vám slíbila, že zavolá, a to taky udělala. Pak jí asi končila směna, mohla tam nechat papírek, kterého si střídající operátorka nevšimla, a je to hned, že nic nevědí. Dávat číslo nadřízených opravdu nějaká operátorka nemůže. Dělám na recepci a často tady na nás lidi řvou, že chtějí mluvit s ředitelem, protože jim něco nefunguje atd. Ale tohle prostě nejde. Zjistit číslo/jméno kurýra a na něj si stěžovat. Na dispečingu nevědí všechno, pokud se sami nemůžou kurýrovi dovolat.

Kolikoli, musíte napřed dobře číst. Já se to o té nehodě dozvěděla samozřejmě až ten druhý den. A s operátorkou jsem opět mluvila hodinu před tím, než on dorazil, teda také až druhý den, kdy se měla nehoda odehrát. Tudíž by to měla následující den operátorka vědět a lidi, kteří předešlý den marně čekali na dodávku, měla s omluvou informovat ona a ne klidně napsat, že mi nemohla být dodávka doručena z toho důvodu, že já nebyla doma. Zvláště když jsem s nima mluvila oba dva dny osobně. Na dispečingu nevěděli vůbec nic. A všechny hovory se nahrávaly. A pokud došlo k tak vážné příhodě, mohla se o to postarat její nadřízená, která má oprávnění si hovory přehrát. Můžete mi vysvětlit, k čemu teda to nahrávání slouží? Nemůžete. Ale chápu, že se jich zastáváte, zřejmě také v té recepci děláte takové chyby, že tím donutíte člověka řvát. Já jsem to určitě v úmyslu neměla, ale donutily mne k tomu Ty dvě zaměstnankyně. Jsou za to placené a já také za dopravu zaplatila. Tak mám právo na korektní jednání. A nevykládejte mi, že když se stane tak vážná věc jako je nehoda řidiče, který je odvezen do nemocnice, že se o tom na dispečingu nedozvědí. A jestli ano, tak to není pořádně odvedená práce a ti lidé tam jsou diletanti a já bych je vyhodila ze zaměstnání. A chápu, že nemůžete v hotelu kvůli každé blbosti volat ředitele, na to tam jste, abyste takové případy byli schopni vyřešit. A když to nedokážete, tak se nedivte, že hosté řvou. Řvala bych také.

Tak doufám, že jste to nyní pochopila.


doplněno 13.11.17 17:36:

Kolikoli, už se na to vykašlu. Paní nebyla laskavá, protože mi nevolala ona, ale volala jsem tam já, když jsem viděla ve sledování balíků, že mi nemohl být balík doručen, protože jsem nebyla doma. Asi nemluvíme stejným jazykem a nikdy se nedomluvíme. Vy pořád nechápete co píši a převracíte si to podle sebe. Nečtete pozorně a mluvíte o koze, zatímco já mluvím o voze. Vůbec nechápu, proč se mi snažíte něco vysvětlovat, když evidentně nerozumíte ani tomu co já píši. A jestli se takto chováte k hostům v tom hotelu, že je neposloucháte, nebo nejste schopna pochopit co Vám vysvětlují, tak se nedivím, že na Vás řvou a dožadují se někoho, kdo by jejich stížnost chápal.


doplněno 13.11.17 18:05:

Ano, a s tím jsem počítala a nic by se nedělo. Ale druhý den, tam bylo napsáno, že jsem já nebyla doma a že to byl ten důvod, proč mi nebyl doručen. Což byla lež, protože jsem doma byla, balík urgovala a bylo mi jimi řečeno, že řidič nebere telefon. Ale takto jednoduše se to teda neodehrálo. Slečna nebyla ochotná a musela jsem ji k tomu zpátečnímu telefonu přimět. A vysvětlování, že jsem poštovné platila tomu a tomu, mne teda vůbec nezajímá. Já ho platila ze své peněženky a jak to mají mezi sebou zařízené je mi úplně fuk, protože to na faktu vůbec nic nemění.

A pro toho, kdo se tady diví, že jsem čekala doma a že on to dělá jinak, odpovídám, že každý má právo a hlavně své důvody, proč dělá něco podle sebe a svých potřeb a možností. Nebudu a nejsem povinna tady vysvětlovat své důvody, které mne k tomuto řešení vedly. já jsem si objednala zboží, byla jsem upozorněna kdy mi bude doručeno a jak, s tím jsem souhlasila a nebylo to dodrženo ze strany dodavatele. A to, že ostatním to nevadí a že sklopí uši je mi také jedno. Mně to vadilo a vadí. Já své slovo držím a když nemohu, určitě se omluvím a nezačnu lhát a vykrucovat se z problému. A o to mi šlo. Oni se kryli za své pochybení tím, že napsali, že já nebyla doma. Což mi ovšem tvrdila druhý den ta druhá pracovnice. A na to konto jsem ji žádala, aby si přehrála mé telefonování z předešlého dne, kde bylo evidentní, že to není pravda. Kdybych tady měla vypisovat celý náš rozhovor, tak z toho bude román. Snažila mne přesvědčovat zrovna tak jako Vy, že jsem asi pitomá a že jsem jim vůbec nevolala a že jejich postup je normální. Z toho vyplývá, že se na jejich společnost nedá spolehnout. A navíc, tuto otázku jsem nezaložila já, jen jsem do ní přispěla svou zkušeností, která je také negativní a nejsem sama, protože doleji také jedna rádkyně popisuje jak jí nemohl být balíček doručen z důvodů neomluvitelných. A o to tady šlo. Že když si zaplatím nějakou službu, tak očekávám, že bude na úrovni.

takos*

@suzymon protože jsem jako blbec seděla celý den znova a druhý den po mně chtěli, abych to opakovala... Vy jako celý den sedíte doma a čekáte na balík? Já když si něco objednám tak normálně funguji a pouze hlídám telefon, mám-li čas převezmu balík, jinak se domluvím na pozdější hodině či jiném dnu.. Chtěl bych mít starosti jestli přijde balík dnes nebo zítra.

Ale víte, kolik těch balíků a zásilek oni musí řešit? Ano, pokud by byly zásilky nenávratně poškozeny, pak má smysl obepisovat a volat příjemcům. Pokud ale došlo jenom ke zpoždění, tak je to nesmysl. Dispečerka vůbec nemusela mít informaci o oné nehodě. Nahrávání neslouží k tomu, aby řešili nějaký den opožděný balík, ale jako ochrana. Muselo by dojít k ofiko stížnosti, aby si to snad mohli pustit, a věřte mi, že by nad tím po poslechu mávli rukou, že volá nějaká "bláznivá ženská". Prostě dispečink nemá povinnost a myslím, že to mají i zakázané, vás o takových věcech informovat. Paní byla dost laskavá na to, aby vám zavolala, že balík přijde druhý den. Mají tam tolik práce, že z jednoho balíku se (s prominutím) nepotentují. Není to jejich chyba, že řidič havaroval a došlo k pouze jednodennímu zpoždění, což není moc. To, že sedíte celý den doma a čekáte na balík je váš problém. Měla jste si ho zaplatit předem nebo nechat dovézt třeba na zásilkovnu.

A ano, tady na recepci na nás taky lidi řvou. Přesně kvůli věcem jako že jim nechceme (nemůžeme) dát telefon na ředitele nebo nevíme informaci, kterou nám nikdo nesdělil (která se nás netýká). Naopak mi přijde, že dispečerka byla velmi laskavá, že vám volala a nejspíš se i snažila zjistit, co se s kurýrem děje.

A za dopravu jste neplatila přepravní společnosti, ale obchodníkovi. Obchodník si zaplatil onu přepravní společnost.

ohneta*

Přesně tak, kolikrát se divím, jak lidé dokáží vyvádět kvůli prkotinám. Holt stane se, že někdy řidiči nestíhají a s dodávkou se opozdí. On zákazník už nevidí, že daná společnost má třeba 99% úspěšnost doručení v daný termín a holt bohužel ten jeho balík spadal do onoho 1% nedodaných. Pokud by se to stávalo u daného přepravce pravidelně, tak bych uvažoval o změně, ale ve vyjímečných případech se to dá snad prominout.

Možná si spíš vy nepamatujete, co píšete:"Nakonec asi v 18 hodin zavolala, že se mu pořád nedovolali a že pokud nepřijede po osmnácté hodině, budou dotučovat druhý den. To se mi nelíbilo a dala jsem to patřičně najevo"
doplněno 13.11.17 17:44:

A nepracuji v hotelu, na to jste přišla jak? Prostě recepční/dispečerka nemá žádnou povinnost přepojovat někoho naštvaného na svoje nadřízené. Chápete to? Naopak to mají jistě zakázané. Ti nadřízení řeší důležitější věci než nějaký o den opožděný balík a podobně.

suzy

Nahoře jsem doplnila svou odpověď a doufám, že tentokrát už Vám to bude jasné. A jak jsem přišla na to, že pracujete v hotelu, jsem přišla tak, že Vy sama jste napsala, že pracujete jako recepční a že po Vás také chtějí rozzuření zákazníci, abyste volala ředitele. Promiňte, ale dala jsem si to do souvislosti s hotelem. Ale i kdyby jste byla zaměstnána jako recepční jinde, výsledek je ten samý. Já nemám křišťálovou kouli, abych věděla kde vykonáváte práci recepční. A vůbec nesouhlasím s tím, že by zákazník neměl vůbec žádnou možnost domoci se svých práv. To už snad vůbec nemyslíte vážně. A jestli ano, tak to už se vůbec nedivím, že to tady jde od desíti k pěti.

To, že děláte na recepci a že tam na Vás lidé řvou, jste napsala dnes v jedenáct hodin. Tak si to po sobě přečtěte.

Ano, jsem recepční, ale v administrativní budově. Recepční nepracují jenom v hotelech. Nevím o jakých právech mluvíte. Balíček doručili a jednodenní zpoždění kvůli autonehodě je pochopitelné a nepředvídatelné a nemají žádnou povinnost vás o tom informovat. Když za mnou přijde nějaký zákazník, že si zařizoval u nás službu, která mu ale nefunguje, tak já mu nemůžu pomoct a rozhodně mu nebudu volat ředitele, proboha. Pokud máte problém, tak napsat ofiko stížnost na reklamace. Otázka je, co vám odpoví, pravděpodobně se zasmějí, že zase někdo, kdo má příliš mnoho času a rejpavou náladu. Pochopím, kdyby se balík zpozdil o týden nebo tak něco, ale jeden den? Kvůli nehodě? To k vám měl jako doklusat se zlámanýma nohama? Nebo měli odněkud vykouzlit dalšího zaměstnance, který vám balík doveze ještě ten den? Nebo dispečerka nebo její šéfová měly pošupajdit s balíkem? Nevím, co byste chtěla, aby ten dopravce dělal. Od nich bylo vstřícné, že vám aspoň sdělili důvod zpoždění (nehoda), a to taky není jejich povinnost.


doplněno 13.11.17 19:46:

Ale to info k tomu, že jste nebyla doma, bylo přece k tomu dalšímu dni, ne? Teda aspoň tak to vypadá z vašeho popisu. Tj. první den balík nedodali, protože řidič měl nehodu a další den vám dali zprávu, že jste nebyla zastižena. To jsou dvě odlišné situace, které se nedají řešit jednou a už vůbec ne si to vybíjet na dispečerce, která vás mohla jednoduše poslat do háje, že tyhle věci vůbec neřeší, ale místo toho s vámi aspoň mluvila. Ano, věřte, že u nich si tam teď povídají o "té prdlé ženské, co tady na nás řvala do telefonu kvůli něčemu, co neovlivníme".

To, že vám druhý den dali zprávu je zase jiná věc, nesouvisí s dispečinkem. Buď vás opravdu nezastihli nebo kurýr nestíhal (musel rozvést všechny balíky z havarovaného vozu, tj. ne jenom ten váš), a takhle to vyřešil.

Stěžujte si u obchodníka, kde jste zboží kupovala. Že vás to nezajímá, není problém dopravce ani nikoho jiného.

výtka
Upozornění od sys ladinpraha 14. 11. 2017 22:00:55
! Pravidlo Z1: je zakázáno psát nesmyslné odpovědi a otázky nebo úmyslně poskytovat špatnou radu.
suzy

Už mi dochází trpělivost. Vy jste snad byla u mne doma, že to všechno tak dobře víte? Jestli neumíte číst a chápat, tak se to laskavě naučte a nededukujte a necucejte si informace z prstu. Kdyby se to odehrávalo tak, jak to Vy překrucujete, tak bych sem přece vůbec nepsala. Byla bych přece spokojená! To Vám ani tohle nedochází? Poučujte si doma své děti a mě začněte poučovat, až Vás o to výslovně požádám. A vyprošuji si výrazy v souvislosti se mnou, jako je "prdlá ženská". Na to jste ještě cucák. A já se o Vaše "rozumy", které si Vy doma konstruujete, neprosím. Už jednou jsem Vám napsala, že se o tom nemíním s někým, kdo je neschopen pochopit psané slovo, bavit. A Vy nedáte pokoj a neustále tlačíte na pilu. Nebyla jste u těch telefonů, nejste schopna pochopit co jsem napsala, tak se hezky zklidněte. To za prvé. A za druhé. Jak víte, že se ta nehoda opravdu odehrála? To nevím ani já a hlavně to nevěděli ani na tom dispečingu. To mi tady vykládal ten řidič.. A jestli jste toho názoru, že nějaká holka z recepce může poslat platícího klienta do háje, tak se vůbec nedivím, že na Vás v zaměstnání lidi řvou. Já bych Vás rovnou vyhodila. Máte prostě nějaké pomalé chápání a už si opravdu povídejte doma třeba s manželem, nebo s někým na Vaší úrovni a nepleťte se do věcí, kterým nerozumíte. To co jste tady napsala je naprostá hovadina a vůbec nic z toho se neodehrálo tak, jak jste to tady vykombinovala. Jestli máte problém s chápáním, není to má vina.

výtka
Upozornění od sys ladinpraha 14. 11. 2017 22:00:10
"jak postupovat při stížnosti na společnost" - tohle je otázka!

 

Můžete mě přestat urážet? Já psané slovo chápu, možná byste si měla přečíst vy, co píšete, protože buď máte v hlavě něco, ale napíšete něco jiného nebo si protiřečíte schválně a akorát se do toho zamotáváte. A ano, pro ně volal někdo, koho by označili jako "prdlou ženskou", protože si nedala říct, ale nebojte, takových je denně několik, takže to jistě nějak víc do hloubky neřešili.

Odpovídám na vaši otázku i na otázku zakladatele - stěžování u dopravce je na nic! Ten dopravce s vámi neuzavřel žádnou smlouvu, pokud si chcete stěžovat, stěžujte si u obchodníka, ale s nějakým jednodenním zpožděním stejně nepochodíte. Až tak s čtrnáctidenním zpožděním by se to nejspíš začalo řešit. Nikdo nikoho do háje neposílá, ale když klient nedokáže pochopit, že dispečerka/recepční tam není od toho aby řešila naštvané lidi, kteří si stěžují na nesprávném místě na věc, kterou ona dispečerka/recepční nemá jak vyřešit (ani nemůže), tak je to kolikrát velmi těžké. Věřte, že by byla naopak vyhozena (nebo by z toho aspoň měla problémy), pokud by vás k té své šéfové přepojila nebo vám sdělila nějaké podrobnější informace...

Navíc zde se jedná o otázku na dopravce PPL, takže vlastně celý váš příběh tady je naprosto zbytečný, protože Geis není PPL...

Kolikoli, už jsem unavená a nechci v tom pokračovat. Co jsem chtěla k této otázce říci, to jsem řekla. Nyní se už jenom dohadujeme spolu a to není vůbec důležité. Za další. Já jsem si svůj problém s nimi vyřešila a neptala jsem se tady na radu, co mám dělat. Člověk, který tuto otázku založil, měl nepříjemnou zkušenost a ptal se, jaké zkušenosti máme my. Já jsem přidala tu svou, která byla obdobná. Vůbec jsem neočekávala, že se zde budu s někým dohadovat a že se to takto zvrtne a že mi budete vysvětlovat, že se tak moc nestalo a že je vše v pořádku. Podle mne nebylo. A na tom trvám. Váš názor je jiný a až se to stane Vám, tak možná budete mluvit jinak.

první den balík nedodali, ale nebyla jsem vůbec informována, že by měl řidič nehodu. Jen se na to vykašlali. To jsem byla já, která jim volala a ptala se co se děje a pak následovaly výmluvy a lži. A už toho mám dost. nevidím důvod, proč bych tady měla neustále něco vysvětlovat kolem dokola. Chápat to nechcete a tak to nepochopíte, tak se na to už vykašlete a bude nám oběma lépe. Já končím.

ohneta*

V prvním příspěvku píšete, že vám paní večer volala zpět. Možná se stalo pochybení na straně přepravce, ale balík vám doručili. Je to jeden z milionu případů, žádná firma není 100%. Vy vidíte jen ten váš problém, ale že dalším tisícům bylo doručeno v pořádku už nevidíte. Podle jednoho neúspěchu přece neodsoudím firmu z nespolehlivosti. A že si pracovnice nepřehrála váš minulý hovor? Nejspíš z důvodů že nemůže, páč je archivován až k řešení případných reklamací a nemá k němu přístup.

suzy

Ohneta, nechápu proč se tady stále řeší má odpověď. Já otázku nezaložila, pouze jsem odpovídala, protože na to tazatel ptal. Na zkušenosti ostatních lidí. On sám neměl dobré, já také ne, i když s jinou společností a proto jsem přispěla svou zkušeností. Načež mi někteří z vás začali vysvětlovat, že jak to funguje a že to nic není a že jsou tisíce správně doručených zásilek a tak dál a dál. Soustředili jste se na mne jako komáři, protože se vám má odpověď asi nelíbila. Ale já neodpovídala nikomu z vás, ani na váš dotaz. Měli jste sem spíše napsat SVOU ZKUŠENOST a ne se obouvat do mé odpovědi. Jak to funguje vím i bez vás všech. Objednávám často a jsem spokojená. Ale na tohle se tazatel neptal. On se setkal s problémem a zajímalo ho, jestli se to někdy stalo také někomu jinému. A mně se to shodou okolností stalo minulý týden a tak jsem to napsala. A jestli se já rozhodnu Geis už nevyužívat, protože se mi nelíbil postup jak řeší své chyby a hlavně přístup ke klientovi, to snad už necháte na mně, protože do toho nikomu z vás nic není. Vy si objednávejte podle vaší libosti, já do toho nikomu rozhodně kecat nebudu. A opravdu mne nemusíte přesvědčovat, že většinou je vše v pohodě, to vím a mám jinak dobré zkušenosti. Já jsem kritizovala hlavně netolerovatelný přístup ke klientovi z jejich strany a můžete vzít jed na to, že já jsem ihned řvát nezačala, ale napřed se snažila v klidu zjistit co se děje. A to, jak se oni "snažili" problém řešit, se mi nelíbilo a je to moje věc.

Akorát se hodně divím tomu, že někteří zde z toho udělali přímo kauzu "suzymon, versus doručovací společnosti". *ee*

Proč třeba nereagujete na příspěvek od "marfuša". Také nebyla spokojená. Proč také jí nezačnete vysvětlovat, že to jindy a jinde doručují bez problémů?


doplněno 14.11.17 10:21:

Proč třeba nereagujete na tazatele "naštvaná", která tuto otázku založila a nevysvětlujete jí že nemá být naštvaná, když měla problémy s doručovací službou? Proč se usilovně snažíte něco vysvětlovat mně, která se na nic neptala? Není Vám to divné?

 

 

Otázky na téma ppl sobota

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]