Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Statni zkousky na vš a konec studia

Od: alex* odpovědí: 9 změna:

studuju už 2. rok na vš a pořád nevím, jak to všechno chodí, zajímalo by mě pár věcí

1) když ukončím skolu, dostanu nějaký papír, neco jako vysvedceni jaký jsem mel znamky a predmety? jako vsechny za cely 3 roky? chapu to dobre?

2) jak je to třeba s aj? prvni rok jsme meli zamerenou na penize, banky a tak a potom se skola zblaznila a vsechno predelali a ted mame obecnou obyc aj. minuly rok to byla odborna aj. prej v tech papirech v tom vysvedceni jakoby budu mit napsanou i uroven AJ. No a ted co? prvni rok odborna, dalsi rok obycejna Aj? tam budu mit jako treba odborna aj B1, obyc. aj B2? přijde mi hloupý delat rozřazovaci testy, kdy vsichni schvalne jdou do nejhorsich aby se nemuseli ucit, ja taky. ale potom skoncim v nejhorsi skupine a nikdo to neresi, nikdo se nepta jestli chci do lepsi skupiny. me jde o to az pujdu do prace a budou treba chtit videt vysledky Aj a uvidi treba B1 tak mi reknou jsi blbej, nechceme te. ok, kdybych ten rozrazovaci test udelal podle pravdy a dostal se mezi nejlepsi stejne nemam jistotu ze budu mit hodnoceni treba C1. tohle mi prijde hodne nespravedlive.

3) jak to chodi u státních? mám nejaky statnicovy predmety, kde budu delat asi ustni zkousku, zee? neco jako maturita, vylosuju, pripravim se a potom mluvim. asi tam taky budou cizi ucitele a bude me zkouset ten muj? proste asi jako matura? a jak je to s obhajobou Bc prace? tomu nerozumim. odevzdam ji, aby si to stacili projit, ten vedouci, za tim chodim pro rady? no dobre. tak ten napise co je dobry, co je spatny? potom je nejaky oponent, to je nekdo cizi kdo vsechno vyvraci? nebo jak to je? a jak probíhá sama ta obhajoba. si stoupnu pred ty ucitele a rovnou zacnu mluvit o cem jsem psal? a co ten vedouci a oponent? ty mi budou davat otazky a ja odpovidat? nevim co je konkterne to obhajova, jak to probiha, co mam delat a co delaji ti ucitele.