Nejste přihlášen/a.
Dobrý den chtěla bych se zeptat , uvažuji o zalozeni eshopu stím že bych nakoupila dekoraci z číny (svatebni apod) abych něco mela k oběru ihned a zbytek bych doobednavala primo s dorucenim zakaznikovi domů. Je mi jasné že je nato potreba zivnost ale nevím jak dál abych měla vse pokryte a nemela pak stoho nejake problemy odvadet dane otom také vim jenze nevím jak to chodi kdyz to jako obednam u dodavatele stim ze to vlastne posle on a ne ja protoze to fakticky mit u sebe nebudu rada bych se vyhla nejakym hacku v zakone ktere mi utecou chci zacit podnikat v dekoracich vyrabet prodavat hotovou dekoraci a preprodavat dekoraci takto kdyz ji u sebe mit zrovna nebudu rozumi tomu nekdo? díky za rady
1) nákupy z Číny mají dobu dodání i 60 dnů. Poslední nákup mi nepřišel - je už 60 dnů na cestě a nyní řeším spor, resp. reklamaci.
2) jakýkoliv balíček, který se nelíbí na celnici, může být zastaven s požadavkem na prokázání ceny balíčku. Pak musíte často řešit složitě... zvlášť, když chcete pro lidi nakupovat a přímo jim nechat posílat..
3) Blbec, který to sám nezvládne, nebude kupovat přes vás, ale v obchodě, kde to má hned a se zárukou.
Takových obchodů už jsou mraky - a každou chvilku jich přibývá.. přitom jsou to ti samí lidé, jen už mají hodně negativních recenzí, takže se "přejmenují"...
Nedávno jsem se díval na webu- jiné poradně - byl tam naštvaný človíček, že si objednal zboží za 3 eura - zastaveno na celnici. Měl dvě možnosti - buď se zboží prokáže jako standardní a on prokáže cenu - tj. ok, a nebo je také možnost zabavení a zlikvidování zásilky pro plagiátorství.
a řeště reklamace přes e-bay, alliexpress nebo další... - nemáte šanci uhlídat 50 zásilek týdně (při menším počtu bych zase řekl, že je pokus o internetový obchod k ničemu...musíte mít přeci obrat, ze kterého bude výdělek)
Dodání z číny z vlastní zkušenosti trvá cca 14 až 21 dní.S 60.dny jsem se ještě nesetkal a to,už jsem tam něco nakoupil,ale stát se může.Spíš,pokud se jednalo o drobný balíček,tak znám případy od kamaráda,že se na poště balíček tak nějak ztratí a nedokáže a nedohledá nikdo nic.To pak můžete čekat i 100 dní. Celníci řeší balíčky s elektronikou a cenou nad cca 1300Kč,takže buďte v klidu.
Myslím že chápu důvod, proč chcete nechávat posílat zboží rovnou zákazníkovi. Vyhnete se tak tomu, že ho budete muset poslat Vy přes naši poštu, nebo jiné placené služby, což by zboží prodražilo. Nápad to hloupý není, ale má také svá úskalí. Asi by šlo pouze o zprostředkování nákupu. Podle mne by to šlo, ale musela byste napřed inkasovat na svůj účet platbu za zboží, takže by to muselo být založeno na absolutní důvěře zákazníka, který by Vám zaplatil dříve, než by své zboží obdržel. Za další by mohl vyvstat problém v tom, že ne vždy zboží k zákazníkovi dorazí, nebo mohou vyvstat jiné problémy a musí se otevřít spor. A to musíte udělat jenom Vy, jelikož jste objednávala Vy. Myslím si, že to je dost krkolomné. Já sama hodně objednávám pro pro své známé, ale všechno řeším já a pro zboží si přijdou ke mně domů a platí mi hned, jakmile objednám. Ale nedělám to jako byznys.
Těch prodejců "zprostředkovatelů" jsou na aukru stovky ... a jak jsem psal, když mají moc negativních komentářů (v podstatě okrádají kupující v CZ), změní si nick, mail, adresu při registraci a tradá - jede se znovu.
Další pohled na věc je "prodej předmětů, o kterých vůbec nic nevím, nikdy jsem je neviděl..." a jejich nabídky potencionálním klientům.
A nákupy z Číny: Z alliexpresu jsem koupil ping-pongovou pálku - bylo na ní napsáno "made in germany", kvalitou větnamské tržnice a nepoužitelné... vyhozených 450,-Kč... Další výhodný nákup oblečení - riflové šaty velikosti L (manželka má "S", ale pro jistotu volnější.. - je to přeci jen šito v Číně) - a ono to bylo tak na 10ti letou drobounkou holčičku - šité snad taky děckem... - oproti fotu naprosto rozdílné... Reklamaci jsem řešil měsíc, dostal jsem zpět polovinu částky. Šaty jsem opral a poslal do charity... třeba to někdo obleče. A zmíněný balíček, co nepřišel - RAM paměti do starého NTB - prostě se asi někomu zdálo, že by si tak malý balíček mohl vzít... a teď budu zase řešit reklamaci...
Já už si z těchto webů neobjednám nikdy nic !
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.