Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, mám aktuální problém. V pátek 20.10. mi přišla po obědě SMS od pošty, že pro mne přijali zásilku a budou ji dnes- v pondělí 23.10.doručovat. Změnila jsem plány, abych byla doma. Ve 14 hodin jsem s mobilem v kapse zaběhla pro pečivo. Stálo tam auto České pošty. Řidič zkontroloval, co vezl a řekl mi, že to asi přiveze druhé auto. Po 16. hodině jsem zavolala na poštu, do kolika že doručují. Uklidnilo mne, že do 19hod. Jenže už nic nepřijelo. Dopálili mne. Zítra jedu do Německa a tu věc musím mít s sebou.
Mám dotaz: Pokud ji vyzvednu, nebo mi ji ráno dají, musím platit plné poštovné? To činí 99,- a dobírka 30,-. .Nelíbí semi, že bych tohle měla jen tak přejít, když mi tolik rozhodili čas a nervy. Děkuji za Váš názor. e-Liška
Do schránky ne, komunikují přes mobil. Pošta mi sdělila SMSkou, že dnes doručí. Řidič první směny, který náhodou stál u obchodu, mi řekl, že to přiveze kolega z druhé směny a že mi předem zavolá. Ve schránce nic není a ani s tím nepočítám. Ráno tam zavolám a budu nepříjemná. Jindy mi zdržení nevadí, ale teď mi způsobili problémy. Sdělím, jak se k tomu postavili.
Dobrý večer, ono záleží především na tom, co odesílatel zásilky objednal za služby. Tam SMS nebo to, že Vám pošťák zavolá, je služba navíc, tu musí někdo zaplatit. Třeba tu SMS o doručení odesílatel zaplatil, a nepožadoval, aby Vám doručovatel volal - je možné, že tu službu nezaplatil, a proto Vám pošťáknezavolal. Ten mohl být u Vás zrovna tak nešťastně ve chvíli, kdy jste si odběhla do toho obchodu třeba, malá pravděpodobnost, ale vyloučit to nelze. Podle všeho by ta zásilka teď měla být na Vaší ukládací poště, pokud si ji ráno vezmete, proč byste měla platit něco navíc? Pozor na to, ti pošťáci mají své okruhy (podobně jako třeba kurýrní služby), jeden sice třeba jede blízko Vás, ale zásilku pro Vás neveze, veze ji kolega jiným autem. Nebo je to jinak, a zásilka na té poště není, budou Vám ji doručovat zítra, ale to spíš ne, ono se mi ještě nestalo, že by to u pošty někdy nezafungovalo. Možné je ale ledasco. Hned se na to ráno na poště zeptejte - máte číslo té zásilky, to je jednoznačné pro idetifikaci.
tak zásilka na poště vůbec být nemusí, pokud jenom přišla SMS o budoucím doručování. stalo se mi zrovna tento měsíc, nejdřív SMS, že přijali zásilku a budou doručovat, tak čekám... a nic. za nějaké tři dny další SMS, že budou doručovat a teprve pak doručovali. sledovala jsem zásilku i na webu, ta první informace zmizla asi den po NEdoručení a další dva dny nebyl patrný žádný pohyb. a to, že SMS přišla jeden den, ale doručovali až druhý, to už se mi stalo opakovaně, a to služeb České pošty zas až tak moc neužívám.
já bych si zásilku dohledala podle čísla na webu na sledování zásilek, nebo si teda na poštu zavolala, abych se tam nehnala zbytečně.
Formulář odesilatele mi přišel ve středu do mailu. Je tam Česká pošta - dobírkou. Dva dny na to, v pátek, mi pošta napsala SMS, že to v pondělí doručí. Dnes je pondělí a ticho po pěšině. Jindy by to nevadilo, ale já mám těsně před odjezdem do ciziny a tohle potřebuji s sebou. Nehledě na to, že jsem zbytečně trčela doma, když mám ještě nějaké vyřizování. Vím, že to ráno budu fofrem řešit. Jsem zvědavá, co to zbrzdilo.
Děkuji za odpovědi.
Přeji pevné nervy při jednání. S Českou poštou je to podobné jako na Českých drahách, ten s kým mluvíte, zásadně za nic neručí a nemůže. Písemně Vás pak pošlou do krajin, kde slunko nesvítí. Vy jste adresát, na 99% tedy ne objednatel služby (neznám produkt ČP, kde by adresát byl objednatelem služby). Reklamovat může pouze objednatel a ten zpravidla platí poštovné - předem. Komu jste platila 99+30 Kč? České poště nebo odesílateli?
Pravdu díte, je to na dobírku /nedocvaklo mi/, tedy platit budete dodatečně, ale v podstatě odesílateli. Česká pošta je jen prostředník. Odesílatel již za službu zaplatil.
Já se onehdá domáhal dodání pneumatik, garantovanou dodací lhůtu přešvihli jen osminásobně. Musel jsem změnit místo dodání, načež mi odmítli zásilku vydat - v sídle firmy jsem oprávněný zaměstnanec, ale na poště jen fyzická osoba . Nakonec jsem to ukecal, podepsal několik papírů a dobrý. Za další týden přišel do firmy lístek, že je na poště nevyzvednutá zásilka (tou dobou už jsem měl gumy na autě)
Díky za info. Teprve těch 99,- + 30,- budu platit při předání dobírkou /dohromady s cenou poslané věci/. Jen aby se to neztratilo.
Já jim taky asi změním místo dodání a povezou to za mnou do Bavorska
U sledování zásilky je momentálně symbolek poštovního vozu. Asi naložili a zbloudili. A taky je na těch stránkách formulář pro elektronickou reklamaci. Uvidíme zítra.
Máte recht. Ráno jsem volala na naši poštu a přiznali, že zásilka cestovala v době avizovaného doručení tak trochu jinudy. O 60 km navíc. A slíbili, že dnes odpoledne ji doručí, což se stalo.Uf! K těm symbolkům na stránce sledování zásilky. Jsou v řádce zleva doprava v obdélníčcích a na prvním je odesílatel-domeček, kde se balí , pak dopravce, co překládá zásilku na takovém rudlu, pak poštovní auto s trumpetkou, atd. A ten aktuální symbolek je zvýrazněn.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.