Nejste přihlášen/a.
Potřeboval bych zkontrolovat počet dnů dovolené na výplatních páskách za 5 měsíců, nevím si rady se dny dovolené, které se zde vyskytly v průběhu zaměstnání.
Pracoval jsem jako učitel od února do června 2014 a úvazek se mi měnil.
Od 11.2.2014 do 10.3.2014 jsem měl úvazek 0,227 – práce probíhala jen od úterý do pátku vždy 1 hodinu, ve čtvrtek jsem odučil hodiny 2. Celkově jsem odučil týdně pouze 5h.
Od 11.3.2014 do 10.4.2014 jsem měl úvazek 0,727 - práce probíhala celý týden, tedy od pondělí do pátku. Celkově jsem odučil týdně 16h.
Od 11.4.2014 do 30.6.2014 jsem měl úvazek opět 0,227 - práce probíhala jen od úterý do pátku vždy 1 hodinu, ve čtvrtek jsem odučil hodiny 2. Celkově jsem odučil týdně pouze 5h.
Na výplatnicích je uvedeno pro únor 10.5, pro březen 13.5, pro duben 8.5, pro květen 6.5 a pro červen 0 dnů dovolené, tam došlo k plnému vybrání dovolené.
Nevím si rady se skokem mezi 3. a 4. měsícem.
Domnívám se, že učitelé mají nárok na 40 dnů dovolené při učení 5 dnů v týdnu, tak se bude aplikovat toto pravidlo jen pro březen. Dále se bude uplatňovat pravidlo 32 dnů dovolené, neboť jsem pracoval 4 dny v týdnu.
Pro únor by to mělo být podle vzorce 4/12 x 4 x 8 = 10.5 dnů
Pro březen, kde se ten úvazek měnil, by to mělo být 4/12 x 5 x 8 = 13.5 dnů
Pro duben se tam na pásce píše, že byly vybrány 2 dny a zbývá 8.5, tedy odvozuji, že se v dubnu nárok na dovolenou vrátil opět zase na 10.5 dnů a těch 13.5 nároku z dubnu mohu ignorovat.
Pro květen došlo k vybrání 2 dnů a zůstatek činil správně 6.5 dne.
V červnu jsem vybral zbytek a byl na počtu 0 dnů dovolené.
Podle mne byl tedy výpočet účetního takový:
Únor – 0 neboť nebyl celý odpracovaný
Březen – 40 : 12 x 1 = 3.33, což zaokrouhlil asi dolů na 3.0 dne
Duben/květen/červen = 32 : 12 x 1 = 2.66 dnů, čili cca 2.5 dne x 3 = 7.5 dne
Poté by mi to dávalo smysl, že by celkový můj počet dovolené byl 10.5, což bylo i vybráno viz. pásky.
Výplatnice
ulozto.cz/...