Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vodafone smlouva

Od: marekt* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,kontaktoval mě Vodafone,že musím přejít na jiný tarif ačkoliv jsem 2 měsíce zpátky prodlužoval smlouvu. Můžou jen tak přijít s něčím takovým? Na co pak jsem tu smlouvu uzavíral.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Podívej se pro jistotu do Obchodních podmínek, ale u Vodafonu jsem již cca 15 let, vše na smlouvu a nikdy jsem nebyl nucen měnit tarif v půběhu platnosti smlouvy. Nějak se mi to nelíbí, vidím to na nějaké "šméčko". Kontaktuj infolinku Vodafonu a pořádně se na to přeptej. Myslím, že se dozvíš, že během platnosti smlouvy platí dohodnuté tarify a změnu ti navrhnou (a nebudou tě nutit!) k výročí a obnovení smlouvy.

Už nějakou dobu se mluví o tom že vodníci postupně nahrazují starší tarify ,ať po řadu Red tarifů, novými které mají být oficiálně výhodnější pro zákazníka ale v reálu jsou vždy dražší. Každopádně je smlouva vždy záležitosti dvou stran a jednostranné zdražení může být důvodem k odstoupení od smlouvy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]