Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neschopnost

Od: luk796 odpovědí: 4 změna:
Dobry vecer. Chtel bych se zeptat ,uz mesic marodim s pretrhanyma vazama na kotniku podle doktoru uz by me po 5 tydnech nemelo nic bolet ale bohuzel noha pri chuzy stale boli doktor mi uz ukoncil neschopenku na zitra pracuju jako delnik ve vyrobe na nohou jsem 8hodin v kuse a to fakt nevydrzim asi si mysli ze lzu ale nevim uz jak mu to mam vysvetlitze to vazne porad boli . Dalsi problem je s vychazkami povolil mi jen vychazky od 10:00 do 12:00 coz je docela malo obcas chodim pro malou do skolky nebo nakoupit kdyz je pritelkyne v praci a popravde byt zalezli 5 tydnu doma je vazne blazinec . Ma nekdo podobnou zkusenost? Nebo radu jak se to da vyresit? Predem dekuji za rady

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

albatros498022*
hodnocení

1x

Můžete navštívit jiného lékaře a uvidíte. Jinak asi to nebudou přetrhané vazy, to by jste již byl dávno po operaci. Pokud se vycházek týká tak jejich délka je pouze na rozhodnutí lékaře.

hodnocení

0x

Bolest může přetrvávat i po ukončení pracovní nechopnosti. Jinak existují laboratoře nebo centra léčby bolesti - podívejte se, jestli máte nějaké poblíž.

Co se vycházek týče, máte-li bolesti, lékař zřejmě uznal, že dvě hodiny jsou dostatečná doba. Na nákup to stačí a další namáhání asi není žádoucí.

luk796
hodnocení

Dobery den diky za rady

iz*
hodnocení

0x

Zdravotní stav nikdo z nás přes internet neposoudí, ten je potřeba řešit osobně s lékařem. Jestli se Vám postup Vašeho lékaře nezdá v pořádku, můžete si vyžádat konzultaci u jiného lékaře.

K vycházkám: Vycházky stanoví ošetřující lékař podle zdravotního stavu pacienta. Souhlasím s předchozím názorem, že pokud máte problém s nohami, byl by asi lepší klid. (Ovšem jde o pohledy laiků.)