Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení peněz

Od: paveln* odpovědí: 3 změna:
Dobrý den,
Mám dotaz ohledně vrácení peněz z nevyzvednuté zásilky. Předem jsem informoval, že jim přijde poštou nevyzvednutá zásilka. Na to mi do pár hodin odepsali, že děkuji za informaci a že jim bohužel nezbývá nic jiného, než počkat na nevyzvednutý balíček a začít pracovat na vrácení peněz. Je to již 14 dní co (alespoň podle trackeru české pošty) mají zásilku u sebe, ale ještě nepřišly ani peníze a ani mi neposlali žádný email. Tak bych se chtěl zeptat, jestli mám ještě čekat? nebo?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kc
hodnocení

1x

Než budete někam psát, tak si pročtěte jejich podmínky pro vratku, musí být zveřejněny. Někdo má lhůtu 14 dnů, někdo 30 atd.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Napište znovu a zeptejte se, kde to vázne.

 

hodnocení

0x

No já bych teda nečekala a znovu se jim připomněla. Nejlepší by bylo zatelefonovat. Před telefonováním mějte všechny údaje připravené. Teda číslo zásilky, číslo objednávky atd.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]