Dobrý den, Mám dotaz ohledně vrácení peněz z nevyzvednuté zásilky. Předem jsem informoval, že jim přijde poštou nevyzvednutá zásilka. Na to mi do pár hodin odepsali, že děkuji za informaci a že jim bohužel nezbývá nic jiného, než počkat na nevyzvednutý balíček a začít pracovat na vrácení peněz. Je to již 14 dní co (alespoň podle trackeru české pošty) mají zásilku u sebe, ale ještě nepřišly ani peníze a ani mi neposlali žádný email. Tak bych se chtěl zeptat, jestli mám ještě čekat? nebo?
No já bych teda nečekala a znovu se jim připomněla. Nejlepší by bylo zatelefonovat. Před telefonováním mějte všechny údaje připravené. Teda číslo zásilky, číslo objednávky atd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.