Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bot Rieker

Od: lubro® odpovědí: 5 změna:

Chtěl bych se zeptat na jednu věc...Koncem léta při cestě z dovolené z Moravy jsem ve Freeportu Hatě kupoval značkové boty Rieker. Nyní po cca 2,5 měsících se mi na nich objevila taková závada. Bohužel vzdálenost do daného obchodu je z mého bydliště přes 200 km a jet tam pouze kvůli tomu by určitě nebylo ideální ani ekonomické...Je nějaká možnost tzv. centrální reklamace bot značky Rieker, např. že má Rieker nějaké zastoupení v každém kraji? Třeba u takové elektroniky to tak u určitých výrobnků bývá...tj. že nemusíte přímo do prodejny, kde jste výrobek koupil, ale rovnou do jejich zastoupení či autorizovaného servisu příslušné značky. Přece taková značka jako je Rieker musí mít nějaké zastoupení = alespoň že bych tam napsal, co mám v tomto případě dělat...Děkuji za případnou radu

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Vyberte si nejbližší prodejnu a reklamujte tam:

rieker-eshop.cz/...


doplněno 08.10.17 20:01:

Ad junkers - s přicvaknutým dokladem o zaplacení, jehož kopii si uschovejte
Přesně naopak - originál dokladu se nedává z ruky.

hodnocení

Teď jsem se dal ještě do hledání dokladu o koupi a nevím, zda to bude ještě o něco komplikovanější...Ty boty jsou sice značky Rieker, ale koupil jsem je v Salamandr outletové prodejně Freeport Hatě...A Salamander prodejny jsou v rámci ČR v Praze, K. Varech, Brnu a právě v tom Freeportu Hatě (Znojmo). Takže asi nejdříve zkusit napsat na jejich reklamační oddělení (zákaznický servis) na webových stránkách salamandr.cz...zatím nic jiného mě nenapadá.

tiffany*

Ale ne, nereklamujete boty podle značky, ale v prodejně, kde jste je koupil, bez ohledu na značku. Takže balík podle návodu shora do té prodejny, hlavně, abyste trefil tu, kde jste to opravdu kupoval. Obrátit se na Riekera jako výrobce byste snad taky mohl, třeba by byli ochotni se závadou na jejich výrobku zabývat, ale regulérní postup je reklamace na prodejně.

 

junkers*
hodnocení

1x

Zjistit adresu obchodu v té Hati a poslat tam botky poštou s popisem závady a s žádostí o vyřízení reklamace.


doplněno 08.10.17 19:59:

Jo a samozřejmě s přicvaknutým dokladem o zaplacení, jehož kopii si uschovejte.

 

liska*
hodnocení

0x

Já bych se ptala v kterékoliv prodejně, kde obuv značky Rieker prodávají, což je v každém trochu větším městě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]