Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
platil jsem ubytování předem přes booking. Na hotelu mi ale bylo řečeno, že platba neprošla, takže jsem musel na místě zaplatit znovu kartou. Nakonec když se zpětně podívám na výpis účtu, tak byla platba provedena 2x. Co teď s tím? Řeší toto nějak Booking a mám možnost dostat peníze zpět? Nikde na webu nemůžu najít tel. kontakt a vlastně ani nevím, jestli tam bude někdo, kdo bude komunikovat česky.
Neřešil už někdo podobnou situaci? Co s tím?
Proč na Bookingu platíte předem, platím zásadně až na místě. Jinak jednání se společností by neměl být problém.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.