Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Služební cesta-musím do práce?

Od: jethmar odpovědí: 4 změna:

Pracuji jako sanitář a zaměstnavatel mě bude posílat do 35 km vzdáleného města na kurz ke zvýšení kvalifikace. Bude to 2x týdně zhruba 3 měsíce. Kurz začíná v 1O. hod. dopoledne a zaměstnvatel požaduje, abych šel ještě ráno do práce od 7. do 8. hod. Pracuji do 15.3O hod. každý den. Pokud mě kurz skončí ve 14. hod. nebo i dříve, musím ještě do konce směny do práce? Mám za to,že to bude považováno za pracovní cesty vyslané zaměstnavatelem a tudíž budu mít celý den zaplacený a do práce v ten den nemusím. Máte s tímto někdo zkušenost? Poraďte. Díky.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Zaměstnavatel požaduje hodinku ráno, čemuž rozumím, pokud kurz začíná až v 10. Odpoledne vám nic nenařídil, tak t neřešte (nebo se zeptejte, ale víte jak to chodí. Kdo se moc ptá, dozví se i to, co nechtěl.)

doplněno 27.09.17 18:55:

jenda2: záleží na dostupnosti spojení. Ale dopravit se 35 km za dvě hodiny veřejnou dopravou obecně nemusí být vůbec žádný problém. Na rozdíl od vás předpokládám, že zaměstnavatel není idiot a ví, co je a co není možné.

jenda2*

Na rozdíl od vás předpokádám, že je to zaměstnavateli fuk, jinak by takovou hloupost nechtěl. Poslat někoho na celodenní školení a ještě chtít přítomnost v zaměstnání vyžaduje určitou bezohlednost. Můj zaměstnavatel při školení, které probíhá 1x měsíčně po dobu 6 měsíců mi poskytne služební auto. Kdo vyžaduje školení?

jenda2*
hodnocení

0x

A jak by šlo od 14:00 hod. urazit 35km a být ještě na pracovišti do 15:30 hod.?

Pokud by vám přidělil služební auto, tak by se to dalo nějak pochopit. Jinak jak doprava se počítá veřejné dopravní prostředky, nikoliv soukromé dopravní prostředky.

A co se týká rána, tak být do 08:00 na pracovišti a pak být na 10:00 hod opět 35 km daleko také asi nepůjde stihnout.

vjcc