Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace brýlovych obrub

Od: eliskam odpovědí: 4 změna:

Prosím o radu brýlových obrub - prodavač mi nechce uznat reklamaci protože je mám půl roku a tím skončila záruka tvrdí že je to spotřební zboží a urguje nějaké zákony o zboží na zakázkovém zboží mužete mi poradit

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Proč je chcete reklamovat? Praskly vám? Nesedí, tlačí? Proč se vám, víc jak po půl roce přastaly líbit?

 

albatros498022*
hodnocení

0x

Jde o to jakou vadu chcete reklamovat. Chtělo by to konkretizovat.

 

hodnocení

0x

Pokud se Vám jenom přestaly líbit, tak to na reklamaci není. Pokud se u nich projevila nějaká vada, která nejde odstranit, tak to by na reklamaci bylo. Musíte popsat co těm obroučkám je, nebo poslat foto.


doplněno 27.09.17 17:21:

Tak na to by se reklamace vztahovat určitě měla. To se odbýt nedejte a žádejte výměnu. Určitě máte účet s datem, kdy jste ty brýle kupovala. Máte dva roky na reklamaci, nebo by tam muselo být někde výslovně stipulováno, že u tohoto prodejce, nebo u tohoto typu obrouček je reklamace platná pouze 6 měsíců. A to tam určitě nebude. A to chtějte od toho prodejce ukázat. Kde to má ve svých podmínkách prodeje napsáno.

 

eliskam
hodnocení

Jde o prasklinu ve spodní častí brýlové obruče

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]