Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jsem student IT (25 let), který má dvě brigády a obě dělá sám z domu. Doteď jsem bydlel sám na studentském bytě na jednolůžku. Neměl jsem prakticky žádný kontakt s lidmi mého věku, nemám vlastně ani žádné přátele a nikoho moc neznám. Nikdy v životě jsem nebyl s lidmi na "pařbě", v hospodě na pivu, nebo tak... někdo by asi řekl, že jsem vlastně doteď nežil.
Můj život se skládal asi z tohoto:
1. Ráno brigáda
2. Pak přednášky
3. Pak jít na byt a tam buď řešit projekty do školy nebo něco na PC hrát, občas jsem si šel zaběhat, apod... vše sám.
Musel jsem se přestěhovat na jiný byt, kde jsem na pokoji s třemi dalšími lidmi a v dalších pokojích jsou další osoby. V takovém případě je už kontakt s někým jiným takřka nevyhnutelný. Myslel jsem si, že to bude v pohodě, ale nebylo...
Když jsem s někým na pokoji, tak si vlastně ani nemáme co říct, většinou jenom odpovídám na otázky, občas se na něco zeptám, ale vypadá to spíš jako výslech - otázka a odpověď. Většinu času je na pokoji ticho a taková napjatá atmosféra, kterou nejspíš způsobuji já.
Minulý týden jsme se dali do řeči s holkama a jedním klukem z vedlejších pokojů a pak někdo navrhl, jestli nezajdeme na pivo do blízké hospůdky. Všichni hned zareagovali že jo, proč ne, a tvářili se uvolněně a usmívali se. Já jsem byl asi docela v křeči, protože mě to zaskočilo. První slovo, které se mi v tu chvíli v mysli ozvalo, bylo "NE"... překonal jsem se a šel jsem s nimi, ale cítil jsem se opravdu hodně nepříjemně a měl jsem i trochu strach. Zvlášť z těch holek.
Na místě jsme si dali nějaké jídlo, vypili pár piv a většinou ostatní řešili různá témata, ke kterým jsem ovšem neměl co říct, takže jsem mluvil určitě nejméně a připadalo mi, že mě ostatní i tak trochu přehlížejí. Jsem si jistý, že příště mě už s sebou nevezmou.