Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak příjít rychle k penězům když jsem student

Od: tomik999999 odpovědí: 11 změna:

Jak si vydělat peníze na notas když studuju takže žádný příjem nemám? Pouze mám 2.000 a ten notas co chci stojí 13.000? Jak příjít k penězům rychle děkuji za rady!

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

myse*
hodnocení

1x

Zkus Mc Donalds nebo KFC - tam se dají plánovat směny podle potřeby - jestli ti už ale bylo 16

Supermarkety - doplnování zboží, od 18 pokladna - taky řešení...

Snaž se a vyjde to. Hlavně si neber nic na splátky - notes strašně přeplatíš a máš to na pár let...

pepyk93*
hodnocení

0x

Co si takhle najít nějakou brigádu...? ;)

tomik999999
hodnocení

A jakou ve škole jsem od 8.00 do 14.00 nevím jestli existujou nějaké s takovýhle termínem od 15.00 do třeba 21.00?

hodnocení

0x

Já bych to tak nehrotil. Zatím bych využil možností využití jakéhokoliv napojeného PC v nejlacinějším dosahu. Knihovna, kavárna atd. Nějaký čas se to dá vydržet, v mezičasu se dá opravdu nahrabat prací... Nehnal bych se do nějakého okamžitého realizování koupě noťasu, než ho po případné půjčce splatíš, bude mít hodnotu nulovou..

papene*

Brigády, nebo zkus vsadit.Třeba ti ho přinese jéžíšek.

tomik999999
hodnocení

Ve škole jsem od 8.00 do 14.00 nevím jestli je možné na tu dobu po škole sehnat nějakou brigádu? Existuje nějaká? A stím ježíškem určitě nepočítám že prinese

papene*

:)Poptej se po okolí.Před vánocemi třeba doplňovat do regálu zboží,nebo na trhu,prodávat stromečky,kapry.

Držím ti palce*palec*

juvla*
hodnocení

0x

Znám pár kluků, kteří chodí po škole nebo taky v sobotu a v neděli rovnat zboží do regálu v marketech. dva měsíce práce a máš ho doma. Jedině prací vyděláš peníze*ua*

hodnocení

0x

Můžeš třeba darovat krevní plazmu.

Viz zde: tvojepenize.cz/...

A zde: http://www.dcch.cz/

doplněno 03.12.09 22:39:

poradte.cz/...

pt®

Co takhle vymyslet ,,perpetum mobile,, a jste za vodou. PT

sasdax*
hodnocení

0x