Nejste přihlášen/a.
Mám dotaz, jak je možné, když jdeme nakoupit na nabídku víkendového letáku do prodejny Kaufland v Benešově a už hodinu a půl po otvírací době není reklamovaný produkt v regálu ani ve skladu? Byla jsem se informovat v informacích a opravdu žádané zboří (Tullamore za 289,-) není! Žádám odpověď. Děkuji Kulovaná
S tímto problémem se setkávám nejčastěji v Penny a v Kauflandu, občas /méně/ i v Tescu. Prostě potřebují nalákat zákazníky, proto dají na titulní stranu letáku nějaký "špek". A lidé přijdou. Když inzerované zboží není, lidé si pobrblají a nakoupí stejně něco jiného. Takže prodejny prosperují.
Dříve v Kauflandu, když akční zboží nebylo, mohla jste si jej objednat na informacích. Když přišlo, zavolali Vám a musela jste si pro něj dojít, dostala jste jej za tu akční cenu. Ovšem pro nás, vesničany, nereálné. Abych si objednala 10 jogurtů po 4,90 a pak si pro ně jela 20 km tam a 20 zpátky, to nemělo cenu. Pak to zrušili, bylo to asi pro pracovníky informací zbytečně složité a práce navíc.
Jediný obchod, kde nikdy nebylo akční zboží vyprodáno, je Globus. Jen jednou neměli samonosný nafukovací bazén v akci, pro který jsme jeli. Nabídli nám, ať si ho zaplatíme, že nám ho jako omluvu zdarma dovezou až domů, abychom pro něj nemuseli podruhé. Což se taky stalo.
Z Tulamore bych nedělala vědu. Pít se dá cokoliv. Pro mě bylo daleko horší, když jsem do Kauflandu dorazila ve 20 hodin a neměli už kousek chleba, ani jeden rohlík...To bylo špatné, co k snídani?. Jaga.
Na Vaše "Žádám odpověď" Vám nejfundovaněji odpovědí pracovníci Kauflandu v Benešově.
Kaufland TRUTNOV snad nejhorší stále tam chodějí menžři aplánují o zákazníci už nemají zájem stále se omlouvají že nestačí vymněnit cnovky nebo je tam vůbec nemají že nestíhaj ale dvě mladší ženy se rádi předvádějí jak se lidi hádají a mají stoho prču jejích VÝRAZ menežment v takovéto organizaci má za ty prachy něco udělat jakto že dvůr králvé vrchlabí jaroměř to jde vedou snad ty fuchtle celou organizaci KAUFLANDU- josef trojan trutnov
Paní Kulovaná, doporučuji navštívit Kaufland v Benešově ve čtvrtek v 6:59, Pokud chcete akční zboží, raději dříve, ale pro zjištění, proč není akční zboží v 8:30, úplně stačí těch 6:59. Před dveřmi se na startovní čáře přetlačuje vozíčky banda koupěchtivých občanů převážně důchodového věku, zpravidla jich je několik desítek. Některé akční zboží taky nemusí být už v 7:02 . Koupit si v tento čas svačinu do práce je adrenalinový zážitek.
antismejd: A na co si mám stěžovat? Že v souladu s větou "Do vyprodání zásob" zásoby vyprodali hned ráno?
Vždyť mě nikdo nenutí tam chodit. Naproti v Lidlu je akčního zboží dost. A narozdíl od toho v Kauflandu je opravdu zajímavé. Teď míním oblečení, nářadí apod. U potravin je to jedno.
V tom případě kontaktujte příslušný "krajský živnostenský úřad" a stěžujte si (+ trvejte na tom, že chcete znát výsledky šetření) a ujišťuji vás, že se to do pár dnů změní. Pokud ne, tak si stěžujte i na ten váš "živnostenský úřad".. Žiju v Praze a chodím už 20 let nakupovat do místního Albertu (nejblíž) , Billy a Kauflandu.. a za posledních cca 10 let se mi málokdy stalo, že by ono "akční zboží" (maso, kafe, pivo,..) nebylo možno zakoupit třeba i poslední den platnosti letáku! Vše totiž záleží jen na šéfovi zrovna toho vašeho supermarketu..
Naprosto nechápu tu většinu naprosto neznalých odpovědí psaných přede mnou typu "to je normální, s tím se nedá nic dělat nebo stěžujte si třeba na lampárně"a pod. Pokud o tomto tématu nic nevíte, tak prosí vás neodpovídejte!
Tady jde nejspíš opravdu o "klamavou reklamu".
Tyhle nekalý praktiky supermarketů byly hojně rozšířeny před 10-20 lety, kdy většina supermarketů třeba v milionech výtiscích svých letáků na úvodních stranách nabízelo např. televizor nebo olej za 50% cenu, přičemž se tam v onen den ráno sjely tisíce lidí (třeba i z 20km daleko) a nakonec se zjistilo, že v prodeji byly jen 2kusy. Tyto praktiky jsou dle zákona o regulaci reklamy považovány za klamavou reklamu za což hrozí pokuty až do 2 mio Kč.
Samozřejmě se mohlo stát, že v tomhle případě šlo opravdu jen o nějaké výjimečné nedopatření, kdy jim třeba avizované zboží jen nějakým nedopatřením v daném termínu (pátek) nedošlo (havárie kamionu atd) atd., Ale pokud se v tomto supermarketu jedná o běžnou a pravidelnou praxi, tak si stěžujte: buď přímo v supermarketu (nechte si zavolat vedoucí/ho a hezky od plic) nebo přímo na veřejném webu Kauflandu (či emailem na jejich vedení) a pokud by ani to nepomohlo, kontaktujte "Krajský živnostenský úřad", který "za toto"uděluje až milionové pokuty.
V letáku Kauflandu - Benešov je ve víkendové akci na tento týden tato Tullamore Dew za 289Kč opravdu inzerována (s dodatkem - max. 5ks na osobu/den) a pokud ji už pouhou hodinu a půl po otevírací době neměli, tak je něco opravdu špatně - hodně špatně. Toto není opravdu ten typ zboží, na který by tam každý důchodce stál již od 6 ráno frontu.
Stačí použít Google a najdete prakticky stovky (i 15 let starých) ¨článků na toto téma - na tyto praktiky. Tento nešvar se v ČR řešil v tisku a TV (na vlastní oči, černé ovce,..) v oné době prakticky denně.
kde je urceno kolik kusu zbozi v akci musi mit? meli treba 20 kusu ktere mohly byt vyprodany do 15 minut, co je na tom divneho? navic kazdy letak obsahuje napis cena platna do xxx nebo do vyprodani zasob, zasoby byly vyprodany a tim to konci
a jinak pokuta 2 miliony pro takove hrace jako treba kaufland je k smichu, ti to maji na vsech pobockach po republice vydelane za 2 hodiny, to jsou asi takove pokuty jako kdyz dostane ridic pokutu 200,- za telefonovani , to je spis vysmech nez pokuta
Vážený pane, já nejsem žádný velký myslitel i když svobodně podnikám víc jak 40 let. Chápete už jen ten nesmysl vytisknout milion reklam/letáků na zboží, které prodávám jen ve čtyřech kusech? Asi stále ne.. Myslíte, že by se ty 4 kusy zboží v 50% slevě za pár hodin neprodaly i bez reklam na první straně letáků? Navíc co znamenají 4 kusy když jsem majitelem obrovské sítě supermarketů pokrývající prakticky celou ČR a mající denně obrat v řádu sta milionů?
A u každého zboží NENÍ opravdu uvedeno kolik kusů je na skladě (viz tento případ Tullamore Dew).
Co se týče výše pokut, tak souhlas - jsou směšné..
Odpověď žádáš na špatném místě. Musíš žádat odpověď v Kauflandu
A jestli se nepletu, v letáku bývá "do vyprodání zásob". Že je vyprodali půl hodiny po začátku akce je věc druhá a víš co asi vystěžuješ. Slušně řečeno "vůbec nic".
@ladinpraha: A myslíš, že je to jasné i tazateli
@ladinpraha: Ano, teď už jo
Asi ti potřebnější jsou schopni si přivstat. Ale možná ani jim to není nic platné, protože Kaufland některé akční zboží prostě vůbec nedostane.
Satam - ptát se zde je stejně vhodné jako třeba na vedení Kauflandu nebo v lampárně na nádraží. Výsledný efekt bude naprosto stejný.
Satam - myslím, že teď už by mělo.
Sebod - výjimky potvrzují pravidlo.
nakupovani "v akci" necham stranou
jinak si neni na co stezovat, staci ze meli par kusu skladem, ty se prodaly a urcite je v letaku psane ze plati do tehdy a tehdy nebo do vyprodani, ucelem akce neni dat neco levne zakaznikum ale dostat je do obchodu a kdyz uz neni to co je v akci tak 90% nachytanych zakazniku koupi neco jineho , co stejne vetsinou nepotrebuje
ono dobre vedi jak jsou lide vychcani a i kdyz ceny zvednou tak na slovo "akce" slysi vetsina lidi
prostě vědí za ty roky, co na českého zákazníka platí "slevy" a tak ho dostanou do obchodu, když už je tam, vždy něco koupí...je to jen marketing...záleží na zákazníkovi...od toho se odvíjí postup na trhu...
alenakulovana: Tady to nikdo řešit nebude.Lampárny už jsou zrušeny.
Stížnost si ani raději nepodávejte,protože neuspějete a uděláte ze sebe... . Pokud si umíte sama přečíst,že je v tištěném letáku nebo na internetu v nabídce kaufu Tullamor za 289,- Kč,tak jste jistě četla dole na stránce,že ...bla,bla
za prvé - ...do vyprodání zásob = vyprodali nemají.
za druhé - Nabídka zboží se může lišit dle velikosti prodejny = zboží které je např. v kaufu v Boskovicích se vůbec nedostane do kaufu v Benešově a naopak.Měli tam ji teda vůbec?
Kaufland tohle různý rozdělování a zavážení obchodů dělá úplně normálně.Lídl vlastně taky - vždyť je to jeden obchod pod jedním majitelem ale jiným názvem.Je to legální bez postihu.Dopředu jste byla upozorněna,že dostupnost zboží na prodejně nemusí být zajištěna v době vašeho nákupu.
Obchodník musí mít v těchto případech vždy zboží v počtu, který je adekvátní jeho jménu/velikosti/obratu a vynaložené reklamě/počtu letáků. A v případě Kauflandu to rozhodně není 5ks (5ks je tak množství pro nějakou lokální trafiku v malém městě). V případě Kauflandu s pouze 5ks na prodejnu by naopak šlo o klamavou reklamu toho nejhrubšího zrna.
Já jsem si zas v Albertu naložila do košíku něco zlevněného z letáku. Cedule na regálu mi slevu potvrdila, ale u kasy to neplatilo! Prý sleva na to je, ale platí až od 12.00. Takže po deseti minutách korzování mezi regály už sleva nastala. Kdybych nebyla ve střehu, ani si toho hned nevšimnu a platím plnou cenu..
Tak to bych neřekl. Kaufland rozhodně patří k těm lepším obchodům u nás. Nestojí se dlouhé fronty u kas, zboží bývá veskrze kvalitní a hlavně za nižší ceny než u konkurence.
Stížnost mi připadne stejná, jako toho chudáka, co se divil, že se nedostal do autobusu.
Prostě pokud se čehokoli vyčerpají kapacity, musím se s tím smířit!
Podobná stížnost jako vaše - "Přestože máte od včerejška 20.1.2017 zboží v akci, není toto "akční"zboží na prodejně."
Vyjádření dTestu
Pokud se nejedná přímo o akci formulovanou v letáku "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání takové akce, pokud je časově omezena. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici.
Pokud však společnost své zákazníky upozorňuje v akčním letáku, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné. Slevová akce může být spojena s možností vyčerpání zásob zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Když mi nějaký obchod nevyhovuje, tak tam nechodím. Monopol nemají.
Já jsem třeba chodil do Penny, protože to mám cca 300m od baráku. A několikrát po sobě mi naúčtovali jinou cenu, než byla na regále.Nikde jsem nic nehlásil, přestal jsem tam úplně chodit. Do Kauflandu nechodím vůbec. Nějak mi tento obchod nesedl od začátku.
Kaufland to dělá, protože lidé ze sebe nechávají dělat blbce.
stacilo stahnout prvni nalezeny letak kauflandu a je tam psane ZA TISKOVE CHYBY NERUCIME, PLATI DO VYPRODANI ZASOB
takze je uplne jedno jestli meli 100 lahvi nebo jen 5 lahvi nejakych chcanek, proste za hodinu meli vyprodano a tim to konci, jedou podle platnych zakonu a nikdo s tim nic neudela, ohanet se tim kde vsude si clovek muze jit stezovat je trosku k smichu, obcanske judo a podobne srackove porady uz jsou davno pryc , v prvni rade je treba premyslet jestli je stiznost opravnena
..tato běžná praxe je i jinde..přijde leták- maželka si zakroužkuje určité věci a jde se nakupovat..po bloudění mezi regály objevíte malé mini místečko kde bylo snad někdy pár kousků... samozřejmě prázdné...no bohužel již je vyprodáno a ve skladě už nic není./taky mohlo by být v letáku napsáno kolik zboží dají do prodeje-samozřejmě myslím nedostatkového nebo ve slevě.../.no ale ůčelu je dosaženo- jste v obchodě a jistě si koupíte něco jiného i když jste to původně vůbec nechtěli--další kapitolou je přehazování zboží v regálech-jdete na jistotu a tam kde předtím byla měsíc třeba mouka je zubní pasta..takže bloudíte opět mezi regály a hledáte a opět do košíku přibývají jiné věci ...
jste v obchodě a jistě si koupíte něco jiného i když jste to původně vůbec nechtěli... a opět do košíku přibývají jiné věci
Za to, že nakupujete i to, co nechcete, těžko můžete dávat vinu obchodu.
kornel má samozřejmě pravdu..
Samozřejmě že toto není trestné.. toto tu ale taky nikdo neřeší..
vinu obchodu ne ale je to proste jejich strategie, plati si firmy ktere tohle vymysli,, treba v nekterych obchodech je pecivo, ktere se kupuje denne, na opacne strane od vchodu jen aby zakaznika ktery jde koupit 10 rohliku donutili jit mezi regalama a neni mozne ze neco neprikoupi
No samozřejmě, že je to strategie - každému obchodníkovi jde o zisk.
Jen si myslím, že zákazníka nelze "donutit", aby "něco nepřikoupil" - nikdo mu nedrží pistoli u hlavy.
No jo ale málokdo to dokáže jít pro rohlíky a mléko a koupit jen toto a když pak vidí hele tento sýr je ve slevě,-koupí,hele mají slevněný... koupí a ještě tanto a toto a vše koupí!Jj je to jen jejich strategie !
Tazetel- dnes jsem náhodou byl v Pelhřimově a tam v kaufu toto zboží měli. I když mi chutnala,tak stejně bych si místo ní koupil (viz obrázek) dva litry tuzemáku!
Dnes je ale cena krapet jinší!
ale málokdo to dokáže jít pro rohlíky a mléko a koupit jen toto
Beru - jen pak nemůže tvrdit, že je ke zbytečnému nákupu donucen prodejcem.
Dobrý den
Plně souhlasíme se zákazníky, za problémy obchodního řetězce Kaufland může nové vrcholné vedené v Praze, které přišlo z Rumunska a Polska.
Z filiálek odchází hromadně nespokojení zaměstnanci a další se nenabírají fakt je to velice žalostný stav. Zbytek lidí musí vykonávat práci i za 3 až 4 zaměstnance - proto stále další a další odcházejí. Vše svědčí o tom, že nové vedení má za úkol tento obchodní řetězec zničit. Je velice zajímavé, že svůj druhý obchodní řetězec Lidl funguje perfektně a zaměstnanci jsou spokojeni a dokonce jim zvedli mzdy.
Nejsou zaměstnanci na pokladnách na prodejně není zboží, protože je ve skladě a není, kdo by jej navezl na prodejnu.
Je potřeba, aby se o této zkáze dozvědělo vedení společnosti v Německu.
Vždy když má přijet kontrola z Německa, tak se týden předem uklízí a celá prodejna se naváží zbožím, aby "papalášové" byly spokojeni a nadšeni jak to tady krásně funguje - fakt hnus.
Vše potvrzují nejmenovaní zaměstnanci Kauflandu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.