Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hořčík a jeho učinky

Od: lada9 odpovědí: 4 změna:

Dobrý den. Již delší dobu beru hořčík v tabletách 90 tablet 420MG. Co se týká pití tak již nepiji minerálky které obsahují hodně cukru. Na snídaní jím často sýry camembert. V noci se hodně potím ztrácím tím hodně hořčíku? Taky jsem četl že existuje olej který obsahuje hořčík. Jaké máte zkušenosti? Děkuji.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

figurek*
hodnocení

1x

Promiňte, ale byl jste u lékaře? Neuvádíte proti jakému tělesnému neduhu tyhle vaše hořčíkové petardy vlastně používáte. Mě se zdá, že jste si je naordinoval sám.

Jakožto bývalý fotbalista vím docela dost o nedostatku hořčíku a můžu vám zopakovat to, co nám povídal náš doktor. Na nedostatek hořčíku se používá především přírodní minerálka. Jmenuje se Magnesia a najdete ji v každém obchodě. Ta by měla stačit. Jestli nestačí, jděte k doktorovi.

@figurek: Já jsem třeba u lékaře byla, a neshledal, že bych byla nemocná, krev v pořádku, řekl mi, že jsem zdravá. Ale trpím na premenstruční syndrom. A tak si o tom načítám sama, doktor mi na to chtěl akorát cpát HA, chápete? Tak jsem si načetla, že by mohl pomoct zvýšit příjem hořčíku a vitamínu E. A navíc já třeba Magnesiu (minerálku) nemůžu, prohání mě. Někdy si prostě člověk musí pomoct sám, protože se o něj doktoři nezajímají nebo mu cpou chemii v podobě hormonální antikoncepce.

hodnocení

0x

Dobrý den, uvažuji také o tom, že budu brát horčík v tabletách. Můžu se vás zeptat, jestli vás ty tablety prohání? Tj. jestli z nich nemáte průjem nebo častější stolice. Mám ze stolicí problém, z nervů chodím často, a nerada bych, aby to bylo po hořčíku ještě horší. Ale vím, že bych měla hořčík doplnit, ale zase nechci celé dny trávit na WC.

hodnocení

0x