Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Anno, já osobně si myslím, že byste se měla svěřit lékaři, pokud máte jakékoliv potíže které se Vám nezdají být v pořádku a konzultovat toto s ním. Nemusí to znamenat nic, nebo naopak - můžete mít nějaký zdravotní problém. A to je vždy lepší podchytit včas. Nechte se vyšetřit lékařem pro svůj vlastní klid.
Nedávno už jsem se zastavil u lékaře se shodnými opakovanými problémy - jeden den už jsem si myslel, že mám snad infarkt... Ujistil mne, že všechny testy, EKG atd je OK a dal mi prášky "oblbováky" - vše je ze stresu, nevyspání, dlouhodobého tlaku v práci i okolí.. Nevyspání, nedostatek hořčíku, nějaké problémy či nenadálé události v rodině či okolí... Hlava si myslí, že to zvládne - tělo zkolabuje ...
Samozřejmě nejprve doporučíme všichni lékaře, pak klid, dovolenou nebo přímo změnu v životě...
S něčím podobným jsem byl před rokem také u lékaře. Udělali mi testy, natočili EKG, vše v lajně. Že prý to mám ze stresu. Předepsali mi léky na uklidnění a dobrý. Ale není radno to podceňovat, radši si zajděte na internu, podobé projevy mohou předcházet skutečným potížím. Radši jedna zbytečná návštěva u doktora, než pak tahat nohu.
Pití minerálky magnesie je hodně slabý přísun hořčíku. Téměř O. A občas? To je pa 0 x 0. Ještě tak magnesium v tabletách nebo Magnosolv v sáčcích.
Juraji, to mi jako chcete říci, že hodně dobrá neuroložka je naprostý debil? Fakt? A to že na neuropatii jsem se z Magnosolfu nepotento, je pouhá náhoda? Neblázněte!
Dokud vám doktor nenatočí EKG a neposlechne si vás, potud můžeme všichni jen hádat. Může to být úzkostná ataka která se takto umí tvářit. spektrumzdravi.cz/... Kdo zažil, ví jak strašná umí být. Může to být špatné trávení, posun v páteři a ještě několik vgěcí.