Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Regio Jet žluté autobusy otřesné jednání

Od: samiks odpovědí: 74 změna:
Chtěl jsem jet poprvé tímto dopravcem do Prahy. Začalo to tak,že příjdu do prodejního stánku si zakoupit jízdenku. Měli ještě ráno po 8:00h.zavřeno,až od 9:00h.Tak jsem tam hodinu čekal než otevřou.Říkal jsem si,že budu alespoň první.Po otevření prodejního kiosku mi prodejce pověděl,že už na 10:00h.má vyprodané a mám jít se zeptat rovnou k řidiči na stanoviště odjezdu autobusů.Když jsem tam přišel,tak zrovna řidič u strojku prodával na schodech jízdenky.Byla tam fronta asi 8lidí predemnou.Jak jsem se snažil zařadit do fronty na konec,tak mne říkal tak docela hnusně,že mne už nevezme, nemá místo.Přitom v zadu bylo místa ještě dost.Odkázal mne na další spoj.Tak jsem opět šel do kiosku a další spoj byl též vyprodanej až za 3h.bylo pro mne místo. Místo ráno jsem se dostal do Prahy až odpoledne. Měl jsem pocit doprošování se o svezení a přitom za to zaplatil.Sestra moje která na mne čekala dlouho na letišti a žije v Anglií se tomu moc divila.Tam u nich není problém se dostat do autobusu hned bez dlouhého čekání a doprošování se. Byl jsem první v kiosku,tak kde jsem udělal chybu? Jen vím,že v té frontě předemnou ukazovali na mobilu nějaký kód,který jsem neměl. Chtěl jsem si koupit jízdenku bežným způsobem, který znám z jiných autobusových linek.Chovaní řidiče bylo trochu drzé,jako by mi chtěl říct ty vypadni,tak náznakem nepřímo.Byl bych rád,kdyby se chystala tomuto dopravci nějaká solidnější konkurence nového dopravce.

 

 

74 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

4x
avatar ben

Dobrý den, řekl bych, že chyba byla v tom, že jste si nekoupil jízdenku a místenku přes internet jako ostatní - ten autobus není nafukovací a potom je to o náhodě, zda bude volné místo či nikoliv. Zdravím!


doplněno 23.08.17 07:57:

Dálkový spoj není jako MHD - zde to chce přípravu a zajištění.


doplněno 23.08.17 08:16:

regiojet.cz/...

 

hodnocení

4x
Asi Vám nic neříká prodej jízdenek přes internet.Kolik lidí si koupí jízdenky,to nevíte.Zdá se Vám,že při odjezdu je v autobuse ještě místo.Ale to je již rezervováno pro cestující např.z příští zastávky.
Jízdenky je možno zakoupit i přes mobil,proto to ukazování displejů.
Bohužel se jedná o Vaši neznalost,není správné vinit šoféra či celou společnost.
doplněno 23.08.17 08:15: Prodejní kiosky může využít každý,tedy i osoba,která zvládá zakoupení přes internet.
Je ovšem třeba počítat s časovou rezervou,takže lístek je nejlépe koupit několik dní dopředu.
Nelze spoléhat na dřívější praxi,přijdu,koupím lístek,hned sednu a jedu
doplněno 23.08.17 10:37: Samiks: reakce na příspěvek z 8:40 hod.
Výtah ze staršího článku z internetu:
Nehoda na dálnici D1 zkomplikovala dopravu zejména v pátek. Problémy tam měly i žluté autobusy konkurenčního RegioJetu - na rozdíl od FlixBusu jim ale vedle zákaznické podpory nechybějí ani záložní vozy či řidiči
samiks
hodnocení

No jo,ale k čemu jsou teda prodejní kiosky,když se vše kupuje přes internet? Jiní dopravci prodávají jízdenky běžně v autobuse a neptají se na rezervace po internetu.Ti kdo mají rezervace z prodejního kiosku mají vyhrazená místa a zbytek lidí si může sednout kam chce.např.Bus Line.Kdyby všechny autobusy byly na rezervaci přes internet,tak staří důchodci by ani nejezdili,prototože internet ani nepoužívají,natož aby studovali návod,jak to zarezervovat. To běžný prodej už je nemoderní?

K čemu kiosky? Třeba pro ty důchodce, kteří si umí koupit jízdenku v běžném předprodeji.

U žlutých autobusů si také "zbytek lidí si může sednout kam chce" - pokud nejsou místa zarezervovaná, ať už přes internet nebo nákupem u pokladny.

samiks
hodnocení

Ale já byl hodinu před odjezdem v předprodeji nebo po otevření kiosku chtěl jet až za další hodinu a stejně nebyla šance.To leda,že by se jízdenky nakupovali několik dní dopředu.
majsterjoe*

Ano, i několik dní dopředu se nakupují jízdenky tak, aby bylo volno.

xy

jezdívala jsem s nimi před pár lety každý týden z Brna, poslední večerní spoj do města blízkého svému bydlišti, ale jízdenku jsem kupovala vždy pár dní předem - spoj býval již vyprodaný, pak jen čekat, zda se náhodou uvolní místo, které někdo "odrezervoval ". Nic později už nejelo tak, abych se dostala ještě z krajského města domů.

I když jedu do Prahy, tak si místo v tomto spoji rezervuji pokud možno pár dní předem.

Jinak už pak zbývá klasickým busem bez předprodeje, tam ovšem je otázka, kolik lidí bude na zastávce a jestli bude volno.

 

ogar
hodnocení

4x
Promiňte, ale vaše reakce připomínají dítě, které nedostalo svoji hračku. Ptáte se, kde jste udělal chybu. V podstatě jste žádnou neudělal, jen ostatní byli rychlejší. A důchodci, které zmiňujete? Moje zkušenost (a to rozhodně důchodce nejsem) je taková, že daleko lépe cesty promýšlejí, plánují, třeba jen proto, že na to mají čas. Žádná dopravní společnost na světě, tedy ani v Anglii, nebude připravena v pozoru a čekat, až bude mit někdo problémy se zuby a do toho mu zrovna jako naschvál přijede sestra. Tuto službu, chcete-li radu, nejlépe totiž plní taxíky.;)

 

danys*
hodnocení

2x

Čekal jste, že pojedete poloprázdným busem nebo že na vás někdo bude čekat s volným místem? Já osobně se divím, že plebs s těmito sebevrahy jezdí!


doplněno 23.08.17 12:01:

Naposled jsem se pobavil minulý pátek na D1. Ve směru na Prahu na dálnici odstavený tento "luxusní autobus" a plebs na dálnici stopoval - no asi měli místenky rezervovaný jen den předem a jen do půlky cesty *smich* Za několik kilometrů dál na Brno to řidič dalšího "luxusního autobusu" této společnosti poslal v zúžení do návěsu kamionu *smich* 14 zraněných, ale jenom lehce, tak se příště může zase jet na krev,aby plebs nedorazil o pět minut později

samiks
hodnocení

Danys,plně s Vámi souhlasím.Klepe už na dveře německá konkurence Flix Bus od září prý mají jezdit.Tak normálně uvažující lidi přejdou od nich. Pak budou oni prosit o cestující a ne je posílat do haj..u.O jejich kafe z automatu nestojím,abych se podruhé k nim cpal.
amo

Tuhle trasu jezdi vice autobusu ruznych spolecnosti, tak bych volila jinou moznost, vsechny snad plne nebyvaji. V lete nebo pred svátky je rezervace predem rozumne reseni, ale ja radeji jezdim vlakem, je to pohodlnejsi a jistejsi nez riziko obvykle kolony na dalnici s pravidelnym zpozdenim.

Leč většina lidí o to kafe a noviny stojí. Nechápou, že je to zaplaceno jejich bezpečím.

samiks
hodnocení

Ringo-pila jste někdy kvalitní kávu např.Illy?Tak nevíte co do těchto automatů dávají za obsah.Vyprodat všechna místa za to,že mám zdarma noviny a nic moc kávu je teda žalostně málo k tomu,abych ztrácel s nimi nervy.O bezpečí bych tež pochyboval,bylo zaznamenáno více dopravních nehod, jak se jmenovali dříve Student Agency.
xy

Těmito busy jezdím ani ne tak kvůli kávě ( vlastně jsem ji tam ještě nepila ), ale právě pro možnost zajistit si jízdenku předem, než u klasických spojů čekat na zastávce, zda bude do Prahy volné místo - ani nevím, jestli v dnešní době ještě lze ještě v autobuse stát, jako když jsem dojížděla na kolej před lety. Navíc jízdenka , když mám jejich kartu, mě vyjde levněji, než jiným dálkovým autobusem.

 

hodnocení

2x

Tedy když čtu vaše argumenty a dotazy, pane samiksi, připadám si, že žijete někdy před 50 lety. Jen tak namátkou:

1. Autobusy RegioJet jsou běžně předem vyprodané, protože jezdí za velice dobré ceny, komfortně a skoro vždy na čas. Z toho plyne nutnost pořídit jízdenku v dostatečné době před plánovanou cestou.

2. RegioJet není ČSAD, aby měl v každé oblasto mnoho autobusů i řidičů, z nich někteří jsou připraveni v případě potřeby okamžitě vyjet a některý spoj posílit. Ale také proto RJ na rozdíl od ČSAD jezdí obvykle každou hodinu, aby vyhověl co nejvíce cestujícím.

3. Všimněte si, že ti důchodci jsou většinou konzervativní a RJ nejezdí. Takže "honění dotykového mobilu" většinou odpadá. A kdo s RJ jezdit chce, tak se to naučí.

4. Pokud budete RJ využívat častěji, přizpůsobíte se nastaveným podmínkám a za chvíli vám to ani nepřijde. Čím to asi bude, že s RJ jezdí tolik lidí?

5. Chování řidiče? Mohlo se vám zdát arogantní, ostatní by třeba řekli, že bylo naprosto přiměřené. Zkuste poslat stížnost Majiteli RJ (Student Agency), tuším, že jím je Jančura.

Na závěr podotýkám, že s RJ jsem v životě nejel, ale kdybych je potřeboval, dopředu si zjistím, co mě čeká a podle toho se zařídím. A to jsem skorodůchodce (61 let) bez dotykového mobilu*smich*


doplněno 23.08.17 09:20:

Jo, a v tom množství, co jsem napsal, jsem zapomněl na možnost použít úplně jiný spoj jiné společnosti, jak napsala @amo, i když jsem to měl v hlavě také připravené. Inu Alzheimer už se hlásí*smich*

samiks
hodnocení

Zajimavé,že tento systém chování, kdo si nezarezervuje po internet bankingu,tak čeká na smilování na chodníku několik hodin než se s prosíkem do autobusu dostane je jen možný v ČR.Mluvíme o vnitrostátní autobusové lince nikoliv mezinárodní.Ve vyspělých státech EU.se to stát nemůže, na každého místo výjde a když by náhodou nevyšlo,tak zajistí další posilový autobus pro další čekatelé.Sestra, co bydlí v Londýně se s tím nikdy ještě nesetkala.To by padalo žalob na dopravce mi řekla.Je ponižující čekat 3-4h.na běžnou vnitrostátní linku.Ale trasa Londýn-Paříž už musí být rezervace,ale normálně zařízena v pokladním stánku.

To je naprostý nesmysl. Podle vaší logiky by měli všichni povinnost vyhovět všem. Takže když přijedou do restaurace 3 zájezdy, tak ten poslední může podat žalobu že ho nikdo neobsloužil a neměli si kam sednout? 20 000 lidí se rozhodne jet busem na koncert do Prahy. Jak by to asi ten dopravce zvládl? Dokoupil busy?

Prostě funguje : Kdo dřív přijde, ten dřív jede. Sestra se s vámi nejspíš jen nechtěla hádat.

samiks
hodnocení

Jen pevně doufám,ze RegioJet nebude žadat licenci na zdravotní záchranou službu.To by řekli žluťáci, můžeme k Vaši dopravní nehodě přijet až za 3h.Zaregistrujte se nejprv na internetu a odešlete elektronicky Vaši poptávku.To doufám nebude.
amo

Samiks, docela chapu znechuceni "svátečniho" cestujiciho, kdybyste jezdil pravidelne jako vetsina "pendleru" (studenti nebo dojizdejici za praci) zvykl byste si na cestovni rutinu, ale mozná být pruznejši mysli mohl jste taky odcestovat bez hodin cekáni, chtelo to postavit se hned do fronty tech pár cekajicich "bezmistenkáru" pred odjezdem nektereho autobusu a byt odbaven včas u ridice. Priste uz budete v obraze :)

Co pořád máte s tím internetem? Přijdu k pokladně, řeknu kdy, kam a v kolik chci jet - a buď jízdenka je nebo není. Když není, dozvím se, který spoj ještě má volno.

Ale tohle musím udělat s dostatečným předstihem - stejně jako s online rezervací. Ta taky nefunguje na obsazené busy.

Ale je pravda, že ne vždy lze s předstihem vědět o tom, že někam pojedu. A pak jet jak?

Pak holt budu muset počkat - soudím, že 3 hodiny nejsou nepřekonatelná překážka - nebo si najít jinou možnost dopravy. Od vlaku přes ochotného kamaráda až po například taxi - podle stupně naléhavosti.

samiks
hodnocení

Pokladna je na nic, když pro Vás nic neudělají a odkazují Vás až za 3h.na bus.Internet je asi pohodlnější a rychlejší pro mnohé elektrofilní lidi.Copak já jsem mohl vědět předem ,že mne moje zubařka pošle na Stomatochirurgií do Prahy.Bolesti se nedají pár dní dopředu naplánovat.
doplněno 23.08.17 10:02: Do toho ještě přiletěla moje sestra a jsem byl v totálním zkluzu.
Kdyby mě odkázali na spoj za 3 hodiny, půjdu na vlak.
Ani tam to není bůhví jak růžové...
V pátek přítelkyně jela Praha - Skuteč.
Jízdenky koupené den předem a stejně odjela o 2h později než bylo v plánu.
Všechny vlaky totálně našlapané.
majsterjoe*

Nwvím co je na tom špatného. Vždyť i ČD na své vlaky Pendolino taky potřebuješ koupit místenku předem, idelálně několik dní. Nebo můžeš jet alternativou. Tak samo jako autobusy RJ.

 

hodnocení

2x
avatar naufrago

Nemáte zkušenost, nevěděl jste, že RegioJet bývá vyprodaný a je třeba kupovat jízdenky dopředu. Teď už to víte. Je to jako v restauraci, která bývá obsazená, a pokud se v ní chcete najíst, musíte mít zarezervovaný stůl. Taky se budete rozčilovat, když přijdete bez rezervace, a oni nebudou mít stůl? Asi ne, řeknete si, holt je tam moc lidí, tak na mě nezbylo místo.

 

cook
hodnocení

2x

No jestli samiksovi takhle dokázaly rozhodit sandál obyčejné online rezervace (kdo je dnes ještě nemá?), tak chci vidět ten total šok až se poprvé střetne s dynamickými tarify jeho vysněného spasitele Flixbusu *smich* Chtěl bych být u toho až slavnostně dorazí s kešení ke stánku a tam zjistí že jízdenka stojí najednou o polovinu víc než před týdnem a v jednom buse stejnou trasu jede každý za jinou cenu *ee* to budou žaloby až mu dojde že tam vlastně ty drzouny s mobily co si rezervovali pár dnů předem ještě sám dotuje..


doplněno 24.08.17 04:29:

Velkou změnou pro cestující, která přišla s Flixbusem, jsou takzvané dynamické tarify. To je systém známý například u prodeje letenek. Cena jízdného není stálá, ale mění se podle doby prodeje i času, v něž daný spoj jede. To znamená, že čím více se blíží odjezd, tím je jízdenka dražší. Více stojí také sedadlo, když si cestující zvolí čas v době, kdy jezdí nejvíce lidí. Lidé často nevědí, když přijdou na nádraží, kolik si musí připravit peněz.

samiks
hodnocení

Mne nejde o to,kolik stojí jízdné.Pro mne za mne,když mne nikdo nebude arogantně vyhazovat a nebudu se muset doprošovat o svezení,tak si můžu i něco připlatit u Flix busu,zatím než si pořídím své auto.To je podstata věci dostat se z bodu A do bodu B.,ne sleva. Tu nechci na úkor stresu z davu lidí co se cpou do autobusu jako stádo.

mnozí Vám to již vysvětlili,

Vy se chcete dostat z bodu A do bodu B, ten přepravce, kterého jste si vybral má již plno. Musíte se svézt s tím, kdo má volno. Že se k Vám choval arogantně, nemůžeme nikdo posoudit, páč jsme u toho nebyli. Ten dav nebyl asi ve stresu, ale dle Vašich textů jste ve stresu Vy. Nebo se mýlím?


doplněno 24.08.17 06:43:

Tak jsem se náhodně začetl..

ekonomika.idnes.cz/...

samiks
hodnocení

Ta nová konkureční linka Flix bus má zpočátku nějaké chyby,protože jsou nováčci a na poznavání tras se teprve zaškolují a testují odhadovaný čas dojezdu.Nikdo v práci ve zkušební době taky není hned borec.Časem ty nedostatky vychytají až si na trasy zvyknou,navíc nejsou češi, tak to je to samé,jako když cizinec po Praze bloudí s mapou zpočátku.To,že je nějaký spoj vyprodaný,se může stát kazdému dopravci,ale jde o to jakým stylem jednání to k cestujícímu dotyčný podá.Pokuď je to styl pana pod nickem regiojet,tak není divu,že hanlivá odpověď není z profesionálního hlediska na místě.Stačilo by říci např.Omlouvám se,ale je již obsazeno.To člověk bere jinak než výraz "Hele,ty už mláďas nejedeš".To byste i Vy neakceptoval od řidiče.
iz*

Poznávání nového regionu neomlouvá nedostatky v komunikaci se zákazníky. Komunikace v angličtině nebo neinformování o zpoždění je podle mne horší prohřešek, než to, že byl spoj vyprodán před něčím příchodem.

 

Začetla jsem se rovněž - a dost mě pobavil výsledek testu "Žlutí proti zeleným... Oba dopravci získali v součtu shodný počet bodů."

ekonomika.idnes.cz/...

nevím, jaké stádo jste kdy kde potkal, ale já s RJ v poslední době jela několikrát (je to oblíbený bus mých dětí - wifi, filmy, přípojky na mobil...) a jako stádo se do busu nikdo necpal *nevi* lidé nastupovali kultivovaně, nikdo se rozhodně nikam necpal, konečně, každý předem věděl, že má jízdenku a kde bude sedět, stevardka nás vpouštěla jednotlivě a vítala, nikde žádnej stres, proč taky? chápu, že ne každému musí vyhovovat nákup jízdenek přes mobil (tuhle možnost třeba já vůbec nemám, smartfonům se vyhýbám) nebo přes internet, ale potom to chce si chodit jízdenky chodit kupovat po staru, do předprodeje, včas. přijde mi fajn, že ta možnost je. mmch mají to i jiní dopravci, holka bude letos dělat přijímačky na střední, a pokud je udělá, bude mimo domov na intru. co jsem tak namátkou koukala na dopravní spoj (jo, orientačně jsem si propočítávala náklady, jestli holce školu dovollím, nebo na ni přitlačím, ať si vybere v místě bydliště), tak na ten vyhovující si taky bude muset kupovat lístky v předprodeji, protože autobus bývá zaplněný a nebyla by jistota, že se dostane - a to je úplně jiný přepravce.

samiks
hodnocení

Ted jsem četl v novinách,že FlixBus lze už pořídit za uvítací akční cenu25Kč.na lince Praha-Liberec.RegioJet to prodává při stejné trase za 100Kč.Elektrofilové mají drobnou slevu na on line rezervaci pres displej tabletu nebo dotykových placek mobilů. Věřím,že nová linka Flix Bus bude pro pasážéry průběžně své služby zlepšovat a hlavně půjde lidským způsobem koupit klasická papírová jízdenka.

To jste zajisté musel číst i to, že autobus, na který byla jízdenka "za pětadvacet" nakonec vůbec nepřijel - to se vyplatí *smich*

ale tak mně je celkem fuk, jakou firmou jedu, to děti upřednostňují RJ. nicméně já spoje nevyhledávám cíleně podle firmy, ale podle toho, kdy se chci kam dostat a beru firmu, která se mi nabídne. Flixbus se mi ještě jako vhodný spoj nikam nenabídnul. jestli jezdí v jiné doby či na jiná místa, než potřebuji, nebo jestli není součástí vyhledávače, to fakt nevím a je mi to šumák. každopádně i na něj se kupují lístky v předprodeji, takže i u něj se vám může stát, že se prostě nevlezete *nevi*

EDIT: i když asi mám dlouhé vedení, ale napadlo mě to teprve teď - nejste vy od Flixbusu a nesnažíte tu udělat nábor mezi zákazníky RJ? odpovídala by tomu vaše úporná snaha do RJ kopat a FxB velebit, i když tedy jsem nepochopila, jestli s ním máte osobní zkušenost, nebo jestli víte jenom to, co jste kde zaslechl nebo přečetl *smich*

 

hodnocení

1x

Jen zírám, jak si pan @samiks tvrdohlavě stojí na svém, skutečně jak malé dítě, které si nenechá nic vysvětlit. A pan "plebs" @danys mu hrdě přizvukuje. Naštěstí se tu sešlo už docela dost rozumných lidí, kteří berou situaci takovou jaká je a chápou, že některé věci jsou nereálné a nelze je změnit. To ovšem bohužel oba pány irituje a přívádí do stavu šílenství*smich2**bzum*

danys*

Satam: Už jednou jsem vám psal, než něco napíšete, tak si vše několikrát přečtěte a promyslete, ať ze sebe neděláte hlupáka a nemusíte se zase omlouvat :-P

Proti RJ mám pouze to, co jsem napsal výše. Nikdy jsem s touto společností necestoval a cestovat nebudu, stačí, že je potkávám na silnicích. Rozhodně mě to neiirituje a nepřivádí do stavu šílenství, ale spíš k smíchu! *smich*

výtka
Upozornění od sys kapkanadeje 24. 08. 2017 00:39:06
Prosím neurážejte a nerýpejte do jiného uživatele! To tazateli nepomůže! Díky!

 

hodnocení

1x
avatar h0nz490

Co resite?

Ze jste si nekoupil jizdenku driv? A nebylo misto? To je vase smula , bohuzel.

A , ze bylo vzadu misto? Ten autobus zastavuje treba v dalsich zastavkach a bere dalsi lidi...

samiks
hodnocení

Logika věci je,když vidím velký nával lidí,tak hned telefonem volám pro posilu.U ČD.když je výluka,tak dají třeba 2-3posilové autobusy.Bylo by jim trapné,že by půlka lidí čekala na další spoj.Teším se moc na konkurenci,která se bude více snažit.
A ten další autobus mají vzít jako kde?
Takže já když dostanu chuť na steaky a řezník je bude mít vyprodané, mám očekávat, že kvůli mně skočí porazit další krávu? Tušíte vůbec, jak funguje RegioJet a podobní dopravci? Ceny jsou tak levné, protože se místa okamžitě vyprodávají do posledního. A ano, většina lidí si skutečně kupuje jízdenky několik dní dopředu. Mohl jste zvolit jiného dopravce, předpokládám, že jste chtěl jet tímto autobusem kvůli ceně...
majsterjoe*

*poctar* Tak na to už nejde ani reagovat. To už je blábol, ne?

tere

Nejlepší by bylo, kdybyste začal provozovat takovou dopravu.

Nezapomeňte mít ale násobky rezervních kapacit, a pokud by nedejbůh ani ty nestačily, tak "pokud vidím nával lidí" tak objednám taxíky a rozdíl ceny vyrovnám z dobroty svého srdce. A když ani taxíky nebudou, tak je odnesu na zádech. A když se mi na záda nevejdou, tak je silou vůle přenesu časoprostorem.

Nával lidí? A nečekali ti lidi, jen tak náhodou, na úplně jiný spoj? ;)

Lidi co tímto jezdí totiž ví, jak to funguje a nečekají, že se bez rezervace do autobusu dostanou, nikdo je tam totiž nepustí ;)

U ČD.když je výluka,tak dají třeba 2-3posilové autobusy
Ano, tyto autobusy jedou NAMÍSTO původního spoje, aby vykryly běžnou kapacitu. Tady žádná výluka neproběhla a spoj jel se svojí běžnou kapacitou, potom nevím, kde je problém ;)

 

hodnocení

0x

Hodně lidí pořizuje jízdenky v předprodeji, takže volná místa skutečně nemusí být k dispozici, i když vám to tak připadá - mohou být obsazena například z některé další zastávky.

Zvlášť teď, o prázdninách, kdy se hodně cestuje, je spoléhání se na volné místo v konkrétním spoji bez předchozího ověření docela odvaha.


doplněno 23.08.17 08:20:

To leda,že by se jízdenky nakupovali několik dní dopředu.
Samozřejmě, že se takto nakupují. Jezdívám směr Krumlov a pro jízdenky chodím minimálně týden předem - a to mi celkem nezáleží na tom, jestli pojedu ráno v šest, sedm nebo osm hodin. Je to atraktivní trasa, zvláště pro zahraniční turisty, tak s tím holt nutno počítat.

samiks
hodnocení

Už vidím, jak ti cestující důchodci o holích žhaví dotykové mobily s elektronickým bankovnictvím a platí to převodem z účtu a zadavají plno bezpečnostních kódů, jen aby si na 100km.koupili jízdenku.Tato varianta však nemusí vyhovovat všem a tak bežný prodej jízdenek v pokladně by neměli zrušit.Co třeba slepí invalidi, taky chtějí cestovat.Ne,jen elektroničtí experti,kteří bez tabletu nevidí ani před sebe na cestu.To je moderní doba.Tak ať si tam zavedou třeba rentgenovou bránu se čtečkou a čip do hlavy a bude se cestovat.Komu se toto líbí,mne to připadá přetechnizované. Papírové jízdenky a peníze za chvíli nebudou ani existovat a budeme všichni jak roboti při transakci píp.enter-vstup povolen.
doplněno 23.08.17 08:40: Posilové spoje jim asi nic neříkájí,to radši nechat čekat 3h.cestujíciho na chodníku.

Jsem důchodce, 71 let a běžně platím jízdenky na internetu (i žlutý autobus např. Brno - Budapest)

Už vidím, jak ti cestující důchodci o holích žhaví dotykové mobily
Možná byste se divil, co všechno důchodci dovedou ;)

tak bežný prodej jízdenek v pokladně by neměli zrušit
Vy jste přehlédl informaci, že u pokladen se papírové jízdenky za papírové prodávají? Pravda, pouze do doby, než je příslušný spoj vyprodaný.

Posilové spoje jim asi nic neříkájí,to radši nechat čekat 3h.cestujíciho na chodníku.
Pro jednoho cestujícího - tedy vás - se posilový spoj skutečně nevyplatí.

samiks
hodnocení

Až budete někdy potřebovat jedubabičko sanitku, budou modernější a prostornější pro více pacientů.Tak Vám též řeknou pro jednoho pacienta pro Vás se to nevyplatí.To pak si ráda vzpomenete na mne.Vy si myslíte,že jsem byl odmítnut jen já jeden schválně?

Jestliže nerozlišujete mezi autobusem a sanitkou, protože obojí je žluté, pak to leccos vysvětluje ;)

 

tomis001
hodnocení

0x

Promiňte, to byla ale vaše chyba. Máte si zjistit, jak to funguje. Některé spoje jsou vyprodané týden dopředu. Když cestuji z Prahy na Moravu třeba v pondělí nebo pátek a vzpomenu si pozdě, tak nemám šanci ani přes internet. Vy jste byl sice první u kiosku, ale ti lidé si lístky koupili třeba třeba týden dopředu. A ti ostatní zase byli u řidiče dříve, než vy. V tom je celý problém, zbytečné se nad tím pozastavovat. Příště si kupte jízdenku přes internet anebo v kamenných prodejnách a nečekejte na kiosek na nádraží. Hotovo.

 

hodnocení

0x
Milý tázající, vřele Vám doporučím sehnati si příručku "Venkovan na cestách"s rozšířenou přílouhou "Kterak cestovati vlaky, busy, taxíky".
Případně se poohlédněte po díle s názvem Přepravní podmínky Regiojet.
regiojet.cz/...
Pokud máte stále problém, choďte pěšky, po správné straně cesty a za snížené viditelnosti noste rexlefní prvky.
Mějte se.
samiks
hodnocení

Asi si budu muset kvůli Vám také povinně zařídit elektronické bankovnictví,dotykový placatý mobil nainstalovat aplikaci objednávek jízdného tukať tam složité hesla na displej a nejlépe nosit power banku pro případ,že by se vybila baterka.To bych pak nic nemohl ukázat stewardce,jen zhaslý mobil.Možná jako správný elektrofil bych si do žlutého autobusu pořídil kšiltovku se solárním nabijením a za uši dal dvě anténky.To bych zapadl do zdejšího kolektivu moderního člověka.Já zapomněl, jsme už v roce 2017
Počítač zjevně vlastníte, takže není problém zakoupit jízdenku on-line, na to "chytrý placatý" telefon nepotřebujete. Ani elektronické bankovnictví, pouze platební kartu.
Anebo si můžete docela obyčejně koupit jízdenku u kiosku, ovšem s dostatečným předstihem.

Nic z toho nepotřebujete - stačí vám schopnost chodit a mluvit. Tedy dojít k pokladně a koupit si lístek - to se dělá podobně, jako když si kupujete rohlík. Jen musíte přijít včas, aby jízdenky, případně rohlíky, nevykoupili ti časnější.

samiks
hodnocení

Stejně už jsem z nich zklamaný, tak budu jezdit konkurencí jejich.Rád nechám svoje místo pro ty technicky vzdělané odborníky Iťaky co mají na hlavách sluchátka a umí koukat do dotykových displejů a prstem cvakat na aplikace.Já raději po staré metodě budu u řidiče Bus Line kupovat klasické papírové jízdenky a nechá mne sednout bez technických vymožeností.LCD.monitor nepotřebuji,sluchátka také ne a kávu s novinami si koupím.Za každou cenu nemusím se cpát s davem lidí, za to že je něco zadarmo.Obyčejný autobus také dobrý i bez luxusu umim žít.

Já raději po staré metodě budu u řidiče Bus Line kupovat klasické papírové jízdenky a nechá mne sednout bez technických vymožeností.
No když myslíte - tohle píše BusLine na svých oficiálních stránkách: "K dispozici máme 400 autobusů a provozujeme 180 linek." To budou mít k dispozici fůru náhradních vozidel, kdyby přišlo víc lidí *smich2*

samiks
hodnocení

To jsem zvědavěj co budou dělat, když příjde jednou nával běženců do žlutého autobusu a nebudou ani vědět, že se za jízdné musí zaplatit,natož složitě ještě rezervovat.To si můžou ty s těmi rezervacemi sedadel vylézt akorát na střechu a zamávat. 200 běženců se jim tam poskládá jedno jak, 5 lidí na dvousedačce *smich2*a ani posilové spoje nebudou stačit.


doplněno 23.08.17 20:06:

To bude linka Praha- München ještě vytíženější.

Skoro bych řekla, že tohle sem fakt nepatří.

amo

RJ uz potrebuje kvalitni konkurenci, nejen cenovou, ma dost nepohodlná sedadla, muzi vetsich rozmeru a s dlouhyma nohama trpi nedostatkem mista, byvala i prvni trida s širokyma polohovacima kreslama, ale nevim jestli uz ji uplne nezrusili, protoze byla drazsi a lidi jsou škrti, meli tam obvykle volno. Treba Busline je celokomfortni a nebyvalo plno, jezdivala jsem driv dost často a pohodlne na volnem dvousedadle, jinak pri rezervaci cena jizdenky vyhodnejsi, tak se snad nezhorsili. Trasa Praha-Brno je stejne nejlepsi vlakem a chystaji se do budoucna super rychlovlaky.

sebod*

amo, vidíš to, zrušili ta sedadla, protože byla volná. Tytam jsou doby, kdy přeprava byla skoro celá dotovaná. Dnes si musí přepravce na sebe vydělat. Takže co se neosvědčilo (větší sedadla), tak se ruší. Já osobně se domnívám, že to u nás v republice není s přepravními společnostmi tak drastické. Z místa A do bodu B je možné se dostat s více dopravci ( větší města, nikoliv okrajové vesnice).

xy

Nepotřebujete mobil, ani aplikace. Potřebné je koupit si na vytížené spoje jízdenku předem, ať u v kiosku, nebo přes internet ( doma na PC ). Stevardce pak neukážete mobil, ale číslo své jízdenky. Anebo pak tedy zkoušet na zastávce, jestli bude ještě místo ,což nemusí vyjít, jak víte.

 

damandys
hodnocení

0x

Jak už tu někdo psal, ten autobus není nafukovací. U nás jezdí na trase po dálnici a s ohledem na bezpečnost nemohou cestující při tom stát. Pokud nastane nehoda (nemusí být zrovna na dálnici) a Vám se stane vážný úraz, budete jeden z těch, kdo bude požadovat vysoké odškodné a dopravce může tímto zkrachovat. Z tohoto důvodu musí všichni cestující sedět a být připoutáni.

samiks
hodnocení

Dostala se mi teď zpráva od kamoše, který je robustní a má nadváhu. Dostal v autobuse FUN and Relax super místo, poslední v řadě u okna, kde je zůžený prostor designem autobusu. Vedle něho seděla ženská, která se chudák nemohla ani pohnout a nadávala na stísněný prostor. Když slyšela od stewardky chválu a slovo pohodlí autobusu, tak prý začala ječet, že to není žádná pravda. Kámoš neuměl nakonec ani vylézt, jak tam byl zaklíněný. Říkal,už nikdy více tento luxus nemusí.

autobusy

Kánoš ať shodí nadváhu nebo ať si koupí dva lístky a neutiskuje normální cestující, kteří se v pohodě vlezou na jedno sedadlo.

Samiks - je mi vás líto, vše je špatné, jen vy jste OK.

fjerj

Když je kámoš tak tlustý, že se nevejde na jedno sedadlo, tak by si měl koupit dvě jízdenky. Chudák ženská.

 

fjerj
hodnocení

0x

Jste zaspal dobu, ale tak nejmíň o 10-15 let. Jízdenky na dálkové autobusy (i vlaky jiných dopravců než českých drah) se kupují předem už mnoho mnoho mnoho let.. Jsou místenkové, nikoli nafukovací a nemůžete po lidech chtít, aby si chodili lehat do fronty hodiny předem, jako v socíku ve frontě na banány. Rozčilujete se jen nad vlastní neorientací se v současné době.

samiks
hodnocení

Tak jo, když jinak nedáte a fandíte tomuto modernímu systému,já Vám to neberu,mužete pro mne za mne mít za ušima satelity s logem jejich firmy.Já už o ten luxusní autobus vůbec nestojím i kdyby měl střechu z LCD.jako domácí kino a vodní křesla.Nechte si ho žluťáka a můžete se o místo mezi sebou třeba poprat.
regiojet

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @milancukrar z důvodu porušení pravidel poradny. ]

výtka
Upozornění od sys milancukrar 24. 08. 2017 06:13:16
Prosím, nepoužívejte vulgarit, i když s tazatelem nesouhlasíte. Jste přeci dospělý člověk.
samiks
hodnocení

Regiojet.Kdyby ti nešlo o luxus,kávu a noviny zdarma+sluchátka s LCD.monitorem,wifi free,tak bys nebyl tak rozjančenej.Ty jsi asi ten,který se na jejich svezení moc těší a tlačí do fronty mezi prvními s největším displejem na mobilu ukazující VIP.kód.Já Tě rád pustím předemne,abys o ten velkolepý zážitek z jízdy nepřišel.Když budeš hodný,tak ti stewardka dá nakonec bonbón zadarmo a usměje se.Co ty na to,už jsi to teď rezervuj rychle,aby ti to místo nikdo neobsadil.To dobře deláš už ve 03:45 na něj vstáváš.
doplněno 24.08.17 04:35: Jsem úplně vpohode a nevytočí mne žádné urážky.Plánuju si na vánoce pořídit vlastní auto,tak s Tebou jezdit fakt nemusím, jak píšeš,ze bys mne taky nevzal.Závislost na žluťákách nemám,jako Ty.Možná Ti zamávám jak budu předjíždět.Dej mi znamení a zamávej z okna tabletem ať vím,ze to seš ty regiojet ;)
doplněno 24.08.17 05:16: Regiojet,teď jsem si uvědomil,že v tom autobuse budou mávat všichni.Tak si dáme znamení nějaké.Napiš na tablet unikátní kód např.to oslovení které jsi mi brzo ráno ve 3:45napsal,ať vím že jsi to seš Ty.Jo a velkýma písmenama,kdyžtak stewardka Ti to ještě zkontroluje,jestli to máš dobře napsané.Doporučuji Ti vem si ten největší tablet,velikostí kufříku.

 

hodnocení

0x

Tedy ta diskuze má sílu*palec2*

Už dlouho jsem se s něčím takovým nesetkal. Co všechno se dá napsat k jedné stížnosti na (možná) nevhodné chování jednoho "autobusáka" a přitom se v podstatě neodchýlit od původního předmětu.

Neříkám, že RJ je super, ale určitě jsou dobří a jsou velice dobrou konkurencí dlouho jediné "zavedené" společnosti ČSAD. A nejsem proti další konkurenci, jen se mi zdá, že ta další zde zmíněná konkurence se i přes dloholeté zkušenosti v Německu rozjíždí daleko hůře a s většími problémy, než svého času Student Agency, dnes RJ.


doplněno 24.08.17 10:49:

Mono, tohle právě už je diskuze a ne poradna. Jen není "volná"*smich*

72mona3*

Až na to, že toto není diskuze...


doplněno 24.08.17 11:16:

No však... ;)

 

hodnocení

0x
Vzhledem k tomu,že jsem cestoval s oběma dopravci,s Flixbusem možná častěji než s RJ,mohu si dovolit napsat srovnání.
Flixbus má zajímavé ceny v příhodný okamžik,cestu lze stornovat do 15-ti minut před odjezdem,penize se vám vrátí na virtuální účet a do jednoho roku je můžete použít pro zaplacení další jízdenky.Pak propadnou.Autobusy jsou čisté,s dostatkem místa pro nohy,sedadlo si můžete vybrat jaké chcete až při nastupování,což může být výhoda ale taky ne.V autobuse není stevardka,nikdo vám nenabízí denní tisk ani kávu.K dispozici je internet a ještě před zrušením roamingu byl k dispozici i v Česku,když jsem jel ze SRN do Prahy.Muj celkový dojem je kladný,byť v autobuse jsou často cestující afrického vzezření což trošku kalí mou snahu prospat se během jízdy:-D
Autobusy Regiojetu jsou méně pohodlné,ale to se má v brzké době změnit,budou odebrána některá sedadla pro vyšší komfort při jízdě.Rozciluji mě opěradla.Stevardka je neustále k dispozici,což je fajn.
Internet fungoval jen v ČR,nyní by snad mohl i v zahraničí,po zrušení roamingu nevidím důvod,proč by neměl.
Jednou se stalo,že mé zavazadlo vydali jinému cestujícímu,ten vystupoval dřív.To jsem nepochopil,když na kufry lepí cedulky s místem výstupu.Sice jsem skončil v cílové stanici bez osobních věcí ale nepřišel jsem o ně,firma později zavazadla s cestujícím vyměnila a mé cestovalo zpět do Česka.
Obě společnosti mají své klady a zápory,s RJ bych například nejel,pokud by pro mě neměl místo v uličce.
Záleží na volbě kazdeho,s kým chce jet.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]