Reklamace zájezdu - zhoršený požitek

Od: odpovědí: 17 změna:
Máme zkaženou letní dovolenou na kterou jsme celý rok šetřili. Nebyli jsme CK. informováni o velkém výskytu žahavých meduz ve Sťředozemním moři v letní sezóně.Po vstupu do vody, den co den jsme my i naše děti byli meduzama žahnuti a tudíž si moře vůbec neužili.Naopak neustále řešili ošetření. Tyto meduzy u pobřeží nikdo z hotelového personálu se ani nesnažil odklízet odchytáváním ve vyhrazeném označeném prostoru pro koupání. Prosím poraďte jak to řešit a jestli máme šanci u CK.na nějakou částečnou finanční kompenzaci v reklamačním řízení? Vím,že ve většině případů se reklamace u CK.obvykle zamítá,ale tohle už je vážné poranění a nevyužití naši dovolené u moře.
17 odpovědí na otázku

 

 


2x
avatar bimbam

Byli jste na dovolené s cestovní kanceláří. Tedy jste měli kontakt na delegáta, se kterým jste mohli a měli řešit drobné i větší problémy. Takže tuto zvláštní stížnost a ještě zvláštnější požadavek na odlov medúz jste měla směrovat přímo na místě k příslušnému českému delegátovi.

Ano, setkání s medúzou je velmi nepříjemné. Na zážitek z jedné španělské pláže nevzpomínám ráda. Ale tehdy na pláži na jih od hotelu medúzy byly, na sever od hotelu nebyly. Hádejte, kam jsem se pak chodila koupat. Proč jste se nezeptali delegáta, na které z pláží medúzy nejsou?

Tyto dny jsem chodila s vnoučaty do místního bazénu. V jedné části je slaná voda. Trochu jsme se přičinili a vytvořili i veliké vlny. Bylo to moc príma, cena tak 50 Kč na osobu.

Než si budete oficiálně stěžovat, zamyslete se. Zavzpomínejte na slavnou budovatelskou píseň Poručíme větru, dešti. Neporučíme ničemu. Ani medúzám.

 


2x
avatar babkazov

Měla jsem kolegyni, která měla nepředstaviotelnou smůlu několik let za sebou. Jeden rok kolem dokola hořelo, dým se valil přes hotely nad moře, ve dne v noci několik dní. Další rok byly medůzy, tak jak píšete. Další rok na moři prasknul tanker a ropa se valila na pláže. Nejenže se do vody vůbec nedalo vejít, ale byl nepředstavitelný smrad a obrovská horka k tomu, ve dne i v noci. A než dovolené u moře vzdala, někde na moři byla obrovská bouře a pláž zaplavily nějaké podivné, rozkládající se a páchnoucí řasy nebo rostliny nebo co to bylo. Nikdo je nestíhal odstraňovat a zápach zaplavil hotely a úplně včechno. Jo a mezi tím vším byl rok, kdy se málem vykadila z podoby. *alene* Vždycky změnila destinaci, ale prostě, "neměla psáno." Vypadá to jako historky z "Černé sanitky", ale opravdu se to, jedné, jediné paní stalo.

 


1x

Reklamaci zkusit můžete, ale pochybuji, že uspějete. Výskyt medúz v letní sezóně je pouze relativně častý, víceméně náhodný a ne v celém Středozemním moři, ale pouze v některých pobřežních lokalitách. Že jste se ocitli zrovna v jedné z těch lokalit a zrovna v době výskytu medúz nemohla CK nijak ovlivnit a ani o tom nemusela vědět. Takže je mi líto a přeji hodně reklamačních úspěchů.


doplněno 06.08.17 09:06:

Jó, milá paní, to řešíte dost pozdě, na to jste se měla zeptat hned přímo vedení hotelu, tam byste dostala fundovanou odpověď. A pochybuji, že tam byl hotelový personál, který neměl co dělat (ve které zemi jste to vlastně byli?), ty by si mejitel jen pro jejich krásné oči neplatil. Nehledě na to, že odlov a likvidace medúz určitě nepatří do jejich pracovní náplně. Nevím, kde pracujete, ale kdybyste byla třeba úřednice, co byste řekla, kdyby vás zaměstnavatel poslal zametat před budovu jen proto, že si nějaký návštěvník vašeho úřadu stěžoval, že se mu nelíbí čistota toho chodníku*sok*

Promiňte, jestli se vám moje odpověď nelíbí, ale snažím se o objektivní pohled na věc.


To chápu,ale nedalo se to nějak ovlivnit,kdyby z hotelového personálu vyčlenili skupinku těch, co tam nic nedělali, by mohli nasednout na loďku a odchytávat je do nádoby? Když umějí nabízet vodní atrakce a kdejaké blbosti prodávat v košíkách po pláži,tak mohli něco i pro jejich vážené turisty udělat, ne?

Zdravím. Určitě je zbytečné takovou reklamaci podávát, CK s výskytem medůz nemůže mít absolutně nic společného a ručit za nic nemůže. Přijde mi to asi tak, jako když nám před léty na Sicíli bouchla Etna a všude byl popílek. Byli jsme s jednou cestovkou na Zakynthosu, vybrali jsme si hotel, který popsali jako velice klidný a komorní. Opak byl pravdou. 14 hodin denně od baru u bazénu šílená diskotéková hudba na plné pecky. Nebylo před tím úniku, protože hotelový areál byl malý. U bazénu, u moře, na pokoji, stále hlasité ducduc, které končilo po půlnoci. Tahle CK se honosila Kodexem International Quality, kterým se zavázala poskytnout klientům v případě nespokojenosti kompenzaci. Nic nedodrželi, přes sepsání stížnosti s delegátem na místě námi a ještě jednou českou rodinou a po návratu reklamaci do CK, nám napsali, že šetřením bylo zjištěno, že žádná hlasitá hudba tam nehrála a bylo. Vyhozené peníze, člověk otrávený a nemohl se dočkat, až pojede domů.Perfektně to funguje u německých CK jako Frankfurtská tabulka viz frankfurtskatabulka.cz/... Němci dostávají nejlepší pokoje, Češi vždy to horší, co by si Němcům ani netroufli nabídnout. Na řadě dovolených jsme měnili pokoj i 3x, než nám dali takový, který odpovídal nejen našim představám, ale například zaplacenému výhledu na moře.Kdyby naše cestovky poskytovaly kompenzace, tak se nedoplatí. Například v Egyptě před léty bylo úplně normální, že vás šoupli do jiného hotelu, dokonce i místo oblasti Makadi nám dali špinavou Hurgádu. K západním turistům by si to opravdu nedovolili. Čech musí vydržet všechno:)

Nebyli jsme CK. informováni o velkém výskytu žahavých meduz ve Sťředozemním moři v letní sezóně.
Neuvádíte konkrétní CK - ale snad každá uvádí v podmínkách/smlouvě něco v tom smyslu, že "závady, které by mohly být důvodem pozdější reklamace, je nutné neprodleně hlásit delegátovi". Hlásili jste? Máte o tom doklad? Nebo třeba fotografie? Svědectví ostatních účastníků?

kdyby z hotelového personálu vyčlenili skupinku těch, co tam nic nedělali
Jak víte, že nic nedělali? To, že se někdo "povaluje" přes den ještě neznamená, že například nevstává ve čtyři, aby měli hosté snídani.

Jinak mi to silně připomíná debatu o bakšiši - ale můžu se mýlit ;)

 


0x
avatar h0nz490

Reklamace z duvodu meduz? WOW maras.

To muzu reklamovat i vlny na mori , nebo dokonce , ze vlny nejsou a ja je chcu...

Toto je fakt zbytecne. Priste jedte autem treba do italie , kdyz se vam na jednom miste nebude libit tak pojedete na druhe misto.


To se lehko řekne,že češi jsou zhýčkaní, rozmazlení a furt si na něco stežují. Možná že pane za jistých okolností máte pravdu,že někomu se nelíbí velké nebo malé vlny.To nejde ovlivnit,ale uklízet odpadky,zahavé meduzy to jde i nabrat do kelímků a vyhodit,jen si více vážit hotelových hostů.Procházení s košem po pláži s tím co nikdo nechce kupovat a dokola opakovat šátky a korálky na to čas mají, ale na pořádek a čistotu už ne.Je to jejich vizitka úroveň hotelů i okolí.

Svým způsobem máte pravdu, ale jinak mi to připomíná názor, že třeba pracovníci Čedoku v Brně v Nádražní ulici by měli ve volných chvílích sbírat odpadky v ulici... Jen si vzpomeňte, jak by jste křičela kdybyste měla v zaměstnání dělat něco jiného než máte... A možná jako první... Prostě se Vám dovolená nevydařila, je to smůla... Možná zjistíte, že v životě to není jen dovolená co se nevydaří... Ale zkuste reklamaci, třeba to vyjde!

 


0x

Medúzy byly i v hotelovém bazénu?


V jednom míste bylo v bazénu sklo-střepy ze sklenice,ale to plavčík uklidil.Bazén to jistil,jinak by koupáni v moři asi nebylo.

Za bazén hotel zodpovídá. Za moře ne. Jestli jsou v moři medúzy nebo ve skalách hadi není zodpovědnost hotelu.

 

 


0x

Paní s medúzami ještě dopadla dobře. Kdyby tam plavaly čtyřhranky, už by nebylo co reklamovat...

 


0x
avatar lidus

V moři jsou medůzy a ježci a dokonce i ryby, s tím se prostě musí počítat. Znám jednoho co si stěžoval na ostré korály v Egyptě a na to, že on nemohl plavat v moři jelikož se ryb bál. Dcera sice ječela, že se potápí v rosolu a často se vynořovala s medůzou na masce ale k žádné větší újmně nedošlo. I mě žahla madůza a nebyla to žádná hrůza.

 


0x
avatar aja1946

Nevidím šanci a o medúzách jste si mohli přečístv recenzclch


Je to sepsané a potvrzené delegátkou a stěžovalo si nás více klientů.Jedno dítě musel ošetřit i doktor hotelový.Byla nám nabídnuta výměna za jiný hotel,kde sice meduzy nebyly klienty hlášeny,ale chtěli doplatek 100euro za vyšší kat.hotelu na 1os.,ale na to už bohužel nevystačili finance.Máte pravdu,že všude nejsou v tak velkém množství,někde jen vyjímečně.Reklamace bude podána zítra.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2020 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]