Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pojištění storno zájezdu

Od: jiriziegler odpovědí: 3 změna:

Dobrý den. Již 10 dní mám zakoupený zájezd. A potřeboval bych si udělat pojištění pro případ storna, odjíždím za 3 dny. Pojiští mě někdo?

Četl jsem u nějaké pojišťovny toto:

Připojištění storno cesty lze sjednat nejpozději 3 pracovní dny po úhradě zálohy nebo celé částky za cestovní službu. Limit pojistného krytí je stanoven na 25.000 Kč/ osoba. Spoluúčast je 20 %.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar lego

Zkus to resit tam kde jsi kupoval zajezd.
Stejne bych rekl ze uz je pozde.

Tuším, že deset dnů po zaplacení a tři dny před odjezdem už vás nikdo nepojistí z důvodu spekulativního pojištění.


doplněno 31.07.17 21:32:

Ivzez, může se pojistit kde chce, ne pouze přes CK. CK stejně nabízí jednotlivé pojišťovny jako zprostředkovatelé.

 

iz*
hodnocení

0x

Pro Vás jsou důležité podmínky "Vaší" CK → to, co máte sjednáno ve smlouvě a to, co stojí v jejích všeobecných podmínkách (ty jste měl obdržet spolu se smlouvou, případně by měly být na webu CK.

Pokud vím nabízejí CK pojištění pro případ storna při koupi zájezdu, při platbě zálohy nebo celé ceny. Také si myslím, že tři dny před odjezdem už je pozdě... (ale do těch podmínek a smlouvy se přesto podívejte!)


doplněno 01.08.17 00:32:

@Pckop, já vím → reagovala jsem spíše na to, že tazatel četl u "nějaké cestovky". Pokud číst u cestovky, pak nelépe u té, s kterou zamýšlí cestovat...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]