Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Falešné potvrzení od lékaře

Od: kakodal* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,potřebuji poradit v tomto.Moje babička darovala mému 5 letému synovi nějaké polnosti.Než ovšem proběhl souhlas opatrovnického soudu na zápis do katastru tak babička zemřela.Smlouva šle tedy do dědického řízení,tam ji ovšem matka se strýcem a tetou napadli a notářce dololižili jakési dokumenty od psichyatra s tím že babička nevěděla co dělá když darovací smlouvu podepsala.Přesně nevím co v těch papírech bylo proteže jsme nebyli učastníky děditství.Jelikož jsem se o babičku starala a ke všem doktorum jí vozila vím že žádného psichyatra nenavštěvovala.Ani žádné prášky na nervy nebrala.Šla jsem tedy k jejímu obvodnímu lékaři,ten jenom kroutil hlavou a vydal mi potvrzení že babička byla v pořádku.Vše jsem předala právníkovi ten už sice připravuje žalobu a předběžné opatření na zablokování pozemku na katastru.Co pro nápravu věcí mohu ještě udělat?Nemám třeba podat trestní oznámení?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

A jak to, že jste nebyla učastníkem dědického řízení a v jakém je nyní stavu; je uzavčeno? Nepopisujete přesně váš příbuzenskž vztah, ale podle mne máte právo byt dědickkého řízení učastna , notář vás měl přizvart a neučinil-li tak, asi byste měla žádat z tehoto titulu znovuotevčení jednání. 6aloba o předběžýné opatření je určitě v počádku a nutná, ale chtělo by to pokrašování. Co si o tomhle myslí váš právník?

nededic

Podle zákona po zemřelém dědí manžel/ka a děti v první linii. Pokud nezanechala závěť. Pokud nejsou potomci, tak nastupují vnoučata. Tazatelka ale píše, že u dědického řízení byla matka, tedy dcera zemřelé, syn a druhá dcera.

Otázka je, jestli babička zanechala závěť, že pole odkazuje pravnoučeti, každopádně máte v ruce, jak píšete, darovací smlouvu.