Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ebay neobdržená reklamace

Od: dotaz* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den. Loni v listopadu jsem na ebay zakoupil displej. Přišel, ale prasklý. Přes formulář ebay jsme se domluvili na zaslání náhradního kusu. Ten však nepřišel. Psal jsem tam znovu a obchodník sliboval, že jej zašle, ale stále. Nyní již ani nekomunikuje. Veškerá komunikace probíhala přes ebay. Nemáte někdo tušení, zda s tímto problémem může pomoci ebay? Zatím jsem se s podobným problémem nesetkal a nevím jak přesně postupovat. Navíc ani má angličtina není na výtečnou, proto se nejdříve raději ptám tady.

Děkuji.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rizzlah*
hodnocení

0x

Zdravím, na eBayi nakupuji hodně, jaké má obchodník hodnocení? pokud je to * TrustedUser *

Tak by měl odpovídat a věc řešit, ještě se mi nestalo, že by byl s podobným prodejcem problém.

Můžete žádat refund, pokud prodejce opravdu * nereaguje *.. tak nahlásit.. viz.

pages.ebay.com/...

Cituji * Most sellers work with buyers to quickly resolve issues, but if a solution isnt reached, we can help. *

V tomhle případě vám pomůžu eBay, všechno máte vypsáno v odkazu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]