Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bylo by v této situaci vhodné tykání?

Od: fil171* odpovědí: 16 změna:

Přeji krásný den, měla bych takový dotaz. Ráda bych si tykala s vyučující, která mi vedla bakalářskou práci a společně budeme řešit i diplomovou práci. Abych vše upřesnila, dost dobře jsme se již poznaly, mám tím na mysli, že se známe i z různých neformálních akcí mimo školu, které jsme společně za tu dobu absolvovaly. Na těch akcích býváme společně na pokoji, vždy se chodí na výlety atd., zkrátka je to vše takové velmi neformální, všichni jsou skvěle "naladění" apod. Vždy se bavíme o všem možném, atmosféra je přátelská, rozhodně bych řekla, že na tykání je, bývá legrace atd. Samozřejmě, že vím, že nabídka na tykání musí přijít z její strany, to bezesporu, zatím však nepřišla. Myslíte, že je lepší, že ta nabídka vzhledem k tomu, že studuji na stejné univerzitě, kde přednáší, a také vzhledem k tomu, že mi bude vést kvalifikační práci nepřišla? Nebo by to vzhledem k přátelské atmosféře vůbec nevadilo a není se čeho bát? Popř. jednali byste na jejím místě stejně nebo byste neviděli v této situaci jako problém tykání navrhnout? Děkuji předem za všechny reakce.

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Zdravím. Tykání podle mne není vhodné a pokud ho sama nenabídne ona, nenabízejte ho ani Vy. Ono to vykání značí určitý odstup a postavení a v této situaci je lepší zůstat u toho vykání. To je alespoň můj názor.

cesmina*
hodnocení

4x

Vzhledem k okolnostem co píšete bych si s ní vykala také hlavně proto,aby si ostatní třeba nemysleli ,že máte protekci.Po ukončení školy bych to tykání zkusila.

ladinpraha*
hodnocení

3x

Abys ty navrhovala vzájemné tykání, to je nevhodné. Ale můžeš ji požádat, aby tykala ona tobě. Pokud je váš vztah přátelský, pak je šance, že ona to vzájemné tykání při té příležitosti nabídne.

hodnocení

2x