Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vyšetřeni DPPG

Od: rubko odpovědí: 9 změna:

Zítra jsem objednaný k cévní doktorce na nějaké vyšetření DPPG a zajímalo by mne co to to vyšetření je a jak to probíhá,. V internetu jsem ohledně toho našel, že by se mělo jednat o vyšetření funkčnosti svalové žilní pumpy dolních končetin a že se to provádí pomocí nějakého fotopletysmografu. Protože nejsem lékař a v něčem takovým se vůbec nevyznám a ani jsem se s tím ještě nikdy nesetkal tak bych rád získal ohledně toho nějaké informace od lidí kteří už toto vyšezřeni absolvovali nebo ví o tom něco víc. Toto vyšetření by mělo trvat asi cca 15 minut.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Zkráceně Dopler sono. Na lehátku v trenýrkách, lépe ve slipech, bez ponožek. Lékař nanese na místa žil a tepen gel a přiloží, nevím jak se to jmenuje, vyšetřovací přístroj na žíly a tepny ve slabinách, ve výši kolen a kolem kotníků. Velký přístroj zobrazuje a také vydává neuvěřitené zvuky, jak krev proudí. :-D

doplněno 08.08.17 06:43:

Rubko, fakt jsou neuvěřitelné. Napište pak. :-D

doplněno 08.08.17 19:55:

Tak to máte za sebou. K čemu došli? Dostanete nějaký stent?

rubko
hodnocení

babkazov: Děkují za odpověď. Na ty neuvěřitelné zvuky jsem zvědavý. :)

doplněno 08.08.17 19:34:

babkazov: Byl jsem na ty zvuky zvědavý, ale bohužel kromě slabého občasného zapípáni jsem neslyšel nic jiného neuvěřitelného. :( To vyšetřeni mi dělala sestra malým přístrojem (malá bílá krabička která by se vešla i do kapsy) položeným na stole a zapojeným do počítače. Od toho vedl kablík s malou sondou kterou mi přitlačila a upevnila k noze z boku nad kotníkem. Nohou jsem pouze musel pohybovat tak jak mi mluvila. To se opakovalo i na druhé noze. Vše proběhlo v sedě bez nutností vysvlékání. Měl jsem ¾ kalhoty a tak je stačilo pouze trochu vyhrnout. Doktorka mi pak ještě ve stoje prohlédla nohy pohledem a ohmatáním, napsala zprávu a recept a mohl jsem jít.