Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejasnosti a zrušení poměru v zkušební době

Od: dave* odpovědí: 6 změna:
Dobrý den, měsíc a půl pracuji jako balič v Turnově ontexu ale tato práce mne nebaví jelikož jsem nastoupil. 6 června lze podat podat výpověď ó zrušení pracovního 6 září s tím že bych odpracoval ještě pak poslední směnu 7 září
Momentálně jsem ve zkušební době

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladinpraha*
hodnocení

2x

Tříměsíční zkušební doba ti končí 5.9. Pokud půjdeš pracovat 6.9., tak už budeš pracovat na smlouvu na dobu neurčitou.

iz*
hodnocení

1x

Míníte-li obratem "výpověď ó zrušení pracovního" zrušení pracovního poměru ve zkušební době (to není výpověď), tak to bude možné nejpozději 6. září. Zaměstnání skončí dnem doručení písemného zrušení (6. září).

Pokud byste pracoval ještě další den, už byste musel dát výpověď s dvouměsíční výpovědní dobou.

Proč byste tam potřeboval pracovat ještě 7. září?

Teoreticky může podat výpověď i ve zkušební době a ukončit práci po uplynutí výpovědní doby, která vyprší až po skončení zkušební doby. Zákon nic takového nevylučuje, i když je tento postup velmi neobvyklý.

Nicméně pokud zrušíš pracovní poměr ve zkušební době, můžeš si sám určit, kdy chceš skončit, ale samozřejmě jen v rámci těch 3 měsíců.

albatros498022*
hodnocení

0x

Ne podáním výpovědi váš pracovní poměr končí v den podání.

paw*
Neni pravda. Zruseni prac pomeru ve zkusebni dobe je k urcitemu datu, ne ke dni podani. Muze to byt klidne za tyden.
Ale nevimjak je to s tim, ze se odpracuje posledni smena az 91 den. Podle me to spise nejde.

hodnocení

0x
6. září už nechoď do práce a nemusíš řešit ani výpověď, ani termíny.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.