Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se osamostatnit?

Od: hannyy odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, mám 17 let a v lednu 18. Tedˇ jdu do druháku na školu, kterou mám 90 km od domova, takže bydlím u přítele s kterým jsem rok. Problém je v tom, že se začínáme hádat kvůli mě . Jsem v podstatě odkzaná jenom na jejich barák, protože je na samotě. On jezdí vyřizovat různý pracovní věci, takže často není doma a já jsem pak naštvaná, že se mi nevěnuje, že nejedeme někam na výlet nebo tak. Jelikož studuju, brigádu sháním , tak peněz moc nemám, jen 200 Kč co mi dají rodiče na týden, s čímž se snaažím vžít. Jen výdaje za jídlo, za školu, za zvířata ty 200 nezaplatí, takže většinu latí on. Jinak já jak sedím u přítele doma tak nemám co dělat , zkoušela jsem snad vše (procházet se,vařit, uklízet, meditovat, cvičit se psem, projet se po poli na motorce, číst si, cvičit.. ) Jenže všechno mě zabaví jen na krátkou dobu. Příteli vadí, že jsem nesamostatná v těch penězích,přestává mít o mě starost což je asi tím, že se vidíme furt a já sem furt stejná. Prosím, opravdu to chci změnit a mám snahu. Jen bych chtěla nějaký rady, jak se osamostatnit, ukázat mu, že ho nepotřebuju na všechno (stouplo mu díky tomu neskutečně ego, začal se nademnou povyššvat, že bez něho neudělám nic, že jsem strašně nesamostatná a tak :() a zabavit se. Prosím jen slušné rady. Děkuji mockrát !:)

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Jste v blbé situaci. Partner si uvědomuje, že jste na něm závislá a začíná vás jaksi zneužívat. Mohu-li radit, utíkejte z této situace co nejrychleji i za cenu dojíždění z domova. *hej*

liska*
hodnocení

2x