Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jsem v dluhové krizi, mám půjčky, co dělat

Od: martinl* odpovědí: 20 změna:

Zdravím, obracím se na Vás s prosbou o pomoc protože už mevím, co bych měl v mě situaci dělat. Jsem student a zároven pracuji na plný úvazek. Mám příjem tak 14 tisíc čistého a mám celkově 7 půjček.

Rozpis půjček:

1. Credit kasa -3000 Kč, prodloužení na 14 dní 860 Kč - 6.7

2.Via sms 4x1161 Kč , 14. den

3.Vata online - 3.7 - 3000 Kč, pak 28. den - 2 x 2270 Kč

4. Zaplo - 19 900 Kč - prodloužení za měsíc 3690 Kč, vždy 15. den

5. Česká spořitelna - 11 x 2500 Kč, vždy 30. den

6.Ferratum - 3 x 3219 Kč, 24. den

7. BB půjčka - 5 x 2100 Kč, 30. den

Prosím, poradte mi co v téhle situaci dělat. Dával jsem výpověd v práci a ted v pondělí budu nastupovat do nové, bohužel jsem musel odejít z důvodu, že jsem měl špatné spoje a jezdil tam na 6 a vracel se kolem 20. hodiny. Vzdálenost 62 km busem. Nezvládal jsem to a byl vyčerpaný, tak proto. Prosím Vás, můžiu si vzít něco jako konsolidaci bankovní nebo nebankovní nebo je tu nějaký jiný způsob, vzít si peníze od lichváře, insolvence nebo nějaká vaše rada? Nechci mít exekuci a nebo skončit u soudu a mít záznam v trestním rejstříku. Prosím pomozte mi co dělat v téhle situaci. Děkuji

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sebod*
hodnocení

7x