Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Posměšky ke kolegovi

Od: 19jtd85kw odpovědí: 12 změna:
Dobrej. Pracuji jako servisní technik sítí (montujeme antény pro příjem internetu,optické kabely atd). Mám u sebe silnějšího kolegu a občas slyším od zákazníků různé poznámky na jeho tloušťku. Např včera bývalý voják asi komunista (všude mapy ČSR, Gottwald na obrazu) ho nazval vepříkem a že ho na jeho střechu nepustí. Jak se vypořádat s takovými lidmi?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hm*
hodnocení

9x

Asi bych mu odpověděl něco ve smyslu: Heleďte, já budu dělat, že jsem nic neslyšel, a Vy dělejte, že jste nic neřekl. Pokud ale zaměstnance naší firmy nechcete pustit na místa, kde potřebují pracovat, napíšem to na papír, Vy to podepíšete a my odjedeme.

 

hodnocení

5x

Souhlasím s tím, že zákazník nebo kdokoliv si nemůže dovolit silnějšího (nebo i přímo tlustého) pracovníka urážet. Ale celé vaší firmě radím abyste kolegu nějak pomohli motivovat k hubnutí. Sám jsem byl tlustý, objevily se náznaky nějakých budoucích zdravotních problémů, tak jsem trochu studoval a poznával další lidi s nadváhou. Musím říct, že tloušťka je pro zdraví snad ještě horší než kouření. Přečtěte si, co je metabolický syndrom a jaké nemoci se z něj mohou rozvinout.

Samozřejmě posměšky nefungujou. Ovědčilo se koupit do práce váhu a zapisovat si ji do grafu a trochu soutěžit (kdo nezhubne od minulého měření, platí stravenku do společné pokladny). Ale samozřejmě dotyčný musí chtít.

 

majsterjoe*
hodnocení

4x

říká se že náš zákazník náš pán. Myslím si, ale že i tady to má své hranice. Prostě bych zákazníka upozornil, že buď to vepřík udělá, nebo ať si sežene jinou firmu, a to i za úkor ukončení spolupráce se zákazníkem. Myslím, že kvalitní firma by si tohle dovolit mohla. Lidi se neumí chovat a je dobré, když je to někdo naučí.

 

ben®
hodnocení

3x
avatar ben

Dobrý den, vůbec si to nedovedu představit - tedy, pozvat si řemeslníka a potom ho urážet za jeho vzhled. Kolega to může obrátit v žert (např. že není líný se najíst) nebo zákazníka urazit a potom to s Vaším svědectvím vysvětlit vedoucímu (po případné stížnosti). Pokud je to dobrý pracovník a vedoucí není trouba, tak si to obhájí. Kolega se nemusí nechat ponižovat. Zdravím!

 

eivlis*
hodnocení

2x
Vidim to jako Ben a i ja si nedokazu predstavit takove chovani.. Snesu hodne, ale neslusnost(tady spis vidim uz sprostotu) ne! Vsechno ma sve meze a tady bylo prekrocino a je treba tohoto dotycneho poradne usmernit-jakkoliv!

 

eulalie*
hodnocení

2x

Dobrý íden. Vyvracet tloušťku asi nelze, když je na kolegovi tak patrná. Ale zkuste vyzdvihnout jeho kladné vlastnosti pracovníka. Něco jako: "Ano, Jarda je trochu při těle, ale kdybyste viděl, jaký je machr v tom a tom... (doplňte si dle libosti). Zabijete tím dvě mouchy jednou ranou. Zákazníkovi potvrdíte, že je kolega silnější, zároveň ale nesnížíte kredit kolegy jako člověka. Jak na to bude zákazník reagovat? Nijak, vezmete mu vítr z plachet.

 

kepler*
hodnocení

1x

Tak bych se takového komára a blbce zeptal, jestli si tam vyleze sám, nebo to nechá na vepříkovi typu Gottwalda.*bzum*

 

culdabulda1*
hodnocení

1x

- no, pokud je pán tak "hmotný", že by mu tu střechu mohl probořit, tak nevím ... to nemusí mít s "Gottwaldem" nic společného ...

majsterjoe*

Jako že pán má dejme tomu 300kg?

mot
to by tezko mohl pracovat ve vyskach a montovat anteny:)

 

hodnocení

0x
avatar lego

Co maji mapy ČSR spolecneho s komunismem?

 

martinaa*
hodnocení

0x

To myslíte vážně? Ty jo, to už jsou zákazníci fakt takový hovada? Slušně, ale jasně bych takového upozornila a jeho nevhodné jednání, pokud by se jednalo o zaměstnance nějaké firmy, lze podat i stížnost.

Zrovna včera měl přítel na skladě kamioňáka, který ho začal buzerovat a že palety on si připevňovat a kontrolovat nebude, že od toho je tam přítel - který má na starost navážku materiálu. Tak mu přítel sdělil, že za nájklad zodpovídá přepravce, kamioňák začal vyskakovat a dokonce volal nadřízeného přítele, že je na něj drzý. Nakonec to dopadlo telefonátem na firmu kamioňáka, kde nadřízený přítele poprosil, aby příště poslali jiného kamioňáka.

Ono vocaď pocaď. I pokud by byl zákazník soukromá osoba, nedává mu jeho post zákazníka právo chovat se jako hovado.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]