Nejste přihlášen/a.
Mám objednané zboží, které bylo předáno dopravci GEIS. Byla mi zaslána, že se balík bude doručovat dnes, ale do této chvíle nepřijel kurýr. Chtěl jsem se podívat, kde se balík i kurýr pohybuje a z hrůzou jsem zjistil, že do objednávky jsem omylem vložil neexistující PSČ a proto byla zásila nedoručena. Chtěl jsem chybu napravit a náhlásit změnu adresy, ale v aplikaci přesměrování GEIS se mi objevil pouze Jihočeský kraj a ostatní kraje tam nejsou. Zkoušel jsem dva prohlížeče, ale chyba je na obou.
Poradíte, jak přesměrovat balík jinak?
Díky
Depo GEIS mne informovalo, že musím oslovit odesílatele, aby změnil doručovací depo a zásilka mi bude doručena za poplatek.
Příspěvek tedy uzavírám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.