Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Změna funkce a plat

Od: duha* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den

Na internetu jsem nic kloudného nenašel snad mi někdo poradí zde .Otázka zní:

Pracuji jako mistr už 12 let a jako nejstarší z mistrů na mém pracovišti mám nejvíce zkušeností a z důvodu dlouhodobých problémů a nesrovnalostí s jiným mistrem jsem se rozhodl že odstoupím z této funkce a návrh jsem předložil svému nadřízenému s tím že nemám vhodné podmínky k vykonávání mé funkce .Musím napsat že se firma potýká s velmi nízkým počtem zasměstnanců a nemůže si dovolit ještě propouštět protože by to vážně ohrozilo výrobu. Může mi vedení firmy snížit plat z důvodu složení funkce nebo mi musí plat ponechat podle stávajícího platového výměru.Počítám s tím že se posunu o příčku níž na zástup mistra i kdyby ne tak řadový dělník.V případě že mi může snížit plat musím s tím souhlasit nebo stačí jen rozhodnutí zaměstnavatele.

Prosím odpovědi typu za málo muziky málo peněz nepište.Děkuji za pochopení a radu jak se postavit k vyřešení mého problému.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Plat odpovídá zastávané funkci. Půjdete-li s funkcí dolů, je pravděpodobné (a logické), že půjdete dolů i s platem.

hm*
hodnocení

2x

Podle mě, když žádáš o "menší" práci, můžeš klidně dostat menší peníze. Leda kdyby se firma bála, že třeba odejdeš úplně, mohla by ti je nechat, případně i přidat, jak už někdo psal. Souhlasit s tím je z tvé strany nutnost, jinak se žádná změna neuděje a zůstaneš na stejné pozici. Ale můžeš dát výpověď, kdybys byl nespokojen. Zkrátka - stát se může cokoliv a výsledkem bude buď vzájemná dohoda o práci i penězích, nebo se rozejdete.

figurek*
hodnocení

1x

především se podívejte do pracovní smlouvy na váš popis práce.