Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak reagovat na kamaráda v téhle situaci

Od: asdasd odpovědí: 12 změna:

Zkusím to napsat co nejstručněji..jsem člověk co nemívá špatnou náladu, s nikým se nehádám ani neřeším žádné drama. Když má ale problém někdo z mých kamarádů, starám se, snažím se je podporovat, zvedat náladu a vždy na jejich situaci najít něco pozitivního, pravidelně kontroluju jak jim je. Mně tenhle rok všechno krásně vycházelo, jsem na střední škole a měla jsem mít zatím nejlepší vysvědčení za celou dobu, co studuji na střední (mám každé pololetí čtverku z matematiky, ale jinak mám jedničky, dvojky a minimum trojek) Jde o to, že tohle pololetí jsem měla mít pouze čtverku z matematiky a jinak nemám ani žádnou trojku, pouze jedničky a dvojky..Rodiče se smířili s tím, že ze mě lepší známku z matematiky nedostanou, ale skončilo to tak, že jsem pokazila pololetní test a budu muset dělat reparát. Byla jsem v šoku, chodila jsem jako tělo bez duše, najednou se všechny moje plány na léto změnily (ne, že bych se musela učit celé léto, ale primárně proto, že až se to dozví rodiče, nebudu mít prázdniny ale vojnu. Nikdo z mých kamarádů mě ale nijak nepodpořil, všichni se jenom dívali jak nemůžu udržet slzy a neřekli ani slovo. Ono je to docela vtipné, mít jedničky, dovjky a pětku. Kamarád, se kterým se rok bavím snad každý den se k tomu ani nevyjádřil, jen řekl, že by nechtěl být na mým místě a pak dělal, že se nic nestalo. Jsem velice společenský a přátelský člověk a nikomu žádné problémy nedělám ani si nestěžuju, mám ráda lidi, ale když už se mi něco jednou za ten rok nepovede, čekala jsem, že mi psychicky pomůžou. Napsala jsem kamarádovi, že se mohl aspoň pokusit mi zvednout náladu a on mi napsal, že neví jak. Řekla jsem si, že chci mít kolem sebe jen lidi, kterým na mně záleží a aspoň malinko času by pro mě obětovali..vzali ven, pokecali.. zablokovala jsem si ho, aby mi nemohl posílat zprávy a on se mě teď přes smsky vyptává, proč jsem to udělala. Všechn