Nejste přihlášen/a.
Hm, tak to je rozhodně divné obchodní jednání. Také nakupuji v takových obchodech, ale tohle se mi ještě nestalo. Vždycky mi zboží vymění bez řečí. A to i u bazarového. Ale je fakt, že i když to vím, tak se pokaždé u kasy zeptám, abych se ujistila. Podle mne máte nárok na výměnu a to dokonce i když mají napsané na účtence že ho nevyměňují. Nebo mne teď napadlo, že když ho teda nechtějí vyměnit, tak trvejte na vrácení peněz. Na to rozhodně máte právo podle zákona. Ale jestli to je do 14 dnů. Já být vámi, tak tam dojdu a když nebudou chtít řešit problém, tak jim řeknu že se obrátím na ČOI a dám podnět ke kontrole obchodu. Když Vám ta majitelůka odmítla zboží vyměnit, měla Vám nabídnout jako řešení vrácení peněz. Zboží které vracíte musí být samozřejmě v původním stavu a doloženo účtenkou. Neotálejte a běžte tam. A nesmíte se stydět, s tímhle ti vykukové počítají nejvíc. Myslí si, že se nakonec zákazník bude stydět před lidma mluvit a raději "zatáhne ocas" a odejde jako spráskaný pes.
Při nákupu v kamenném obchodě není nárok na vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu, to platí pouze pro nákup přes internet. Overal je v pořádku a prodejce při nákupu neslíbil, že ho můžete vrátit nebo vyměnit - na to jste byla dokonce výslovně upozorněna a není jeho chyba, že jste tomu nevěnovala pozornost - tedy má právo zboží nepřijmout. Při nákupu bylo možné si zakoupené zboží předem prohlédnout, proto zákonný nárok na bezdůvodné vrácení nevzniká.
Nemám tedy nárok ani na vrácení peněz?
No nemáte. Sice netuším, proč vám v krámě nechtějí vyhovět, ale skutečně je to jen na jejich dobré vůli.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.