Nejste přihlášen/a.
Ahoj chci váš názor,když nemám žádné uplatnění tak piju prostě když mám volno a nejsem s přítelkyní nebo nejsem v práci tak mojí kamarádkou se stává flaška vypozoroval jsem to v poslední době
Když jsem v práci tak v pohodě beru si i maximum přesčasu nebo jsem s přítekyní,ale když mám volný den a jsem sám doma tak nemám co dělat a napiju a poslouchám hudbu ale ne do němoty jaký je váš názor?Nestává se ze mě alkoholik?To mám snad pod kontrolou prostě na flašku nesmím mít čas a když vím že dva dny nepujdu do prácea přítelkyně třeba nemá čas nebo něco má tak mi nic nebrání...
Co si to nalháváš? Přiznej si, že jsi alkoholik! Kdybys jim nebyl, tak bys hledal uplatnění. Bylo by ti hanba sedět u flašky. Spousta chlapů když má volno, nepije, ale uplatnění, zábavu, sport, hobby, vzdělávání, četbu si najde. Ty máš v mozku, který pracuje jako počítač, zavedený program alkohol a věř, už se ho nezbavíš! Myslíš si že ano? Vyzkoušej! Vyzkoušej, jak dlouho to bez flašky vydržíš! Ne proto, abys přesvědčil mě, ale sebe! První krok k nápravě je, že si sám sobě přiznáš a pochopíš, že jsi alkoholik!
Pokud piješ, abys měl hned nějaký ampéry, tak se na to okamžitě vykašli. Prostě nepij alkohol, vůbec žádnej. Takhle opravdu poznáš, jestli závislej jsi nebo ne. Tím, že nebudeš pít, nic neztratíš a jen si třeba potvrdíš, že ještě opravdu závislej nejsi a nebude ti dělat problém to ani nepokoušet. Pokud si teď řekneš, že to máš pod kontrolou a nepotřebuješ zkoušet, jestli to vydržíš, tak jsi na nejlepší cestě do pekla.
Docela k tomu spějete, človvěk se musí dokázat ovládnout. Já rozhodně nejsem abstinent, po smrti manžela jsem zůstala sama je mi často smutno, taky si dám často skleničku, ale tím to končí. Ale rozhodně si ji nedám z nudy, ale protože na ni mám chuť a víno je zdravé nebo si někdy dám pivko. Ale toho pití nesmí být moc a musíte být schopen to ustát na malém množství,.