Nejste přihlášen/a.
Šla jsem reklamovat dioptické brýle. Jak se má obchod správně zachovat, pokud by byla reklamace uznána a neměli by již danou obrubu nikde skladem? Ptala jsem se prodavačky a ta mi sdělila, že by mi udělali v téže ceně brýle nové. Nicméně já jsem přesvědčená, že pokud nebudou mít tyto obruby, musí mi vrátit peníze. A tam mě zajímá - vrací se pouze částka za obruby a nebo i sklíčka? Obruby stály 5000,- a sklíčka dalších 3500,- Samotná sklíčka jsou mi samozřejmě k ničemu.
Děkuji za jakoukoliv radu.
Řekl bych, že jste koupila brýle, reklamujete brýle. Oni je buď opraví, vymění za stejný typ nebo vrátí peníze.
Když reklamujete televizor, taky Vám nemohou nacpat ledničku ve stejné ceně. A když Vám budou vracet peníze za televizor, nedají Vám dálkový ovladač, stojánek a vypínač s tím, že ty jsou dobré a že Vám je odečtou z vracené ceny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.