Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace brýlí

Od: lee* odpovědí: 3 změna:

Šla jsem reklamovat dioptické brýle. Jak se má obchod správně zachovat, pokud by byla reklamace uznána a neměli by již danou obrubu nikde skladem? Ptala jsem se prodavačky a ta mi sdělila, že by mi udělali v téže ceně brýle nové. Nicméně já jsem přesvědčená, že pokud nebudou mít tyto obruby, musí mi vrátit peníze. A tam mě zajímá - vrací se pouze částka za obruby a nebo i sklíčka? Obruby stály 5000,- a sklíčka dalších 3500,- Samotná sklíčka jsou mi samozřejmě k ničemu.

Děkuji za jakoukoliv radu.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar aja1946

No ono asi bude dost záležet na tom, co na brýlích reklamujete,

 

hodnocení

0x

Řekl bych, že jste koupila brýle, reklamujete brýle. Oni je buď opraví, vymění za stejný typ nebo vrátí peníze.
Když reklamujete televizor, taky Vám nemohou nacpat ledničku ve stejné ceně. A když Vám budou vracet peníze za televizor, nedají Vám dálkový ovladač, stojánek a vypínač s tím, že ty jsou dobré a že Vám je odečtou z vracené ceny.

 

hodnocení

0x

Pokud jste kupovala brýle za 8.500,-Kč, měli by vám při reklamaci vrátit celou částku. Ovšem pokud jste kupovala obruby za 5.000,-Kč a skla za 3.5000,-Kč, při uznané reklamaci vám vrátí peníze za to, co reklamujete, když není možné vyřídit reklamaci jiným zákonným způsobem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]