Reklamace brýlí

Od: Datum: 19.05.17 14:48 odpovědí: 3 změna: 19.05.17 19:08

Šla jsem reklamovat dioptické brýle. Jak se má obchod správně zachovat, pokud by byla reklamace uznána a neměli by již danou obrubu nikde skladem? Ptala jsem se prodavačky a ta mi sdělila, že by mi udělali v téže ceně brýle nové. Nicméně já jsem přesvědčená, že pokud nebudou mít tyto obruby, musí mi vrátit peníze. A tam mě zajímá - vrací se pouze částka za obruby a nebo i sklíčka? Obruby stály 5000,- a sklíčka dalších 3500,- Samotná sklíčka jsou mi samozřejmě k ničemu.

Děkuji za jakoukoliv radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.05.17 18:43
avatar

No ono asi bude dost záležet na tom, co na brýlích reklamujete,

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.05.17 19:04

Řekl bych, že jste koupila brýle, reklamujete brýle. Oni je buď opraví, vymění za stejný typ nebo vrátí peníze.
Když reklamujete televizor, taky Vám nemohou nacpat ledničku ve stejné ceně. A když Vám budou vracet peníze za televizor, nedají Vám dálkový ovladač, stojánek a vypínač s tím, že ty jsou dobré a že Vám je odečtou z vracené ceny.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.05.17 19:08

Pokud jste kupovala brýle za 8.500,-Kč, měli by vám při reklamaci vrátit celou částku. Ovšem pokud jste kupovala obruby za 5.000,-Kč a skla za 3.5000,-Kč, při uznané reklamaci vám vrátí peníze za to, co reklamujete, když není možné vyřídit reklamaci jiným zákonným způsobem.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.