Nejste přihlášen/a.
Ahoj chci se zeptat,na jedné stránce jsem si před par lety při registraci povolil aby se mi každý měsíc strhávaly z karty peníze za danou službu,poté když už jsem to nepotřeboval tak jsem to zrušil
Tak se chci zeptat jestli je možné nechat si změnit číslo karty?Na stránku jesem tenkrát právě ukládal to číslo aby se to mohlo strhávat
Nebo stačí počkat na výměnu karty?Kde bude jiný datum vypršení a jiné bezpečnostní čislo na zadní straně?Číslo karty asi zustavá stejné že?
Děkuji
pokud chcete mít jistotu, že se z ní nestrhne žádná další platba, tak si můžete zablokovat všechny internetové platby a nebo jí předčasně vyměnit. Není to problém. Každá nová karta, i pokud se jedná o prodloužení, má vždy nové číslo.
Ale přijde mi to zbytečné, pokud jste službu zrušil.
No chci mít spíš jistotu resp.pro dobrý pocit no,přecijen asi někde minimálně na tom serveru ty udaje o kartě asi jsou no tak asi bloknu ty internetový platby no
Před několika málo dny jsem si na svém účtu v internetovém bankovnictví (Fio) přečetl zprávu: " Platnost vaší karty brzy vyprší, nová karta bude odeslána na adresu ... Pokud obdržíte kartu stejného typu, její číslo se nemění. Karty se inovují a při změně, kdy obdržíte kartu jiného typu, dojde ke změně původního čísla karty." ( Napsal jsem to svými slovy - kostrbatě, jen pro info to snad stačí. Každá nová karta tedy nemusí mít nové číslo, i když zřejmě nové číslo bude, protože starší typy karet prý nevydávají. Jak je to s číslem karty u mne jsem nezjišťoval Je mi jedno, jestli pošlou původní nebo inovovaný typ karty ).
" Pokud obdržíte kartu stejného typu, její číslo se nemění"
Karet mám několik od různých bank, ("Fio" nemám) a nová karta měla po výměně vždycky jiné číslo (stejný měla PIN). Je to logické, kdybyste z nějakých důvodů (ztráta, krádež) kartu zablokoval, nefungovala by pak ani ta nová, protože by měla ono zablokované číslo.
Netuším, jak se dá karta předčasně vyměnit, ale určitě Vám vydají novou, když tu původní "ztratíte". Akorát, že to není u všech bank zadarmo.
Kartu rozhodně neztrácet ani fingovaně, za to jsou v bance poplatky (v mojí určitě). Je lepší ji donést na pobočku a chtít novou, což v mém případě bylo zdarma a to jsem výměnu žádal 2x po sobě v rámci půl roku (prostě jsem jí zničil).
Myslím, že vždy měla nové číslo a vždy nový PIN. A i kdyby měla stejné číslo, měla by jiné datum platnosti a jiný kód z druhé strany = chovala by se na internetu jako nová tzn, že ze starých údajů by z ní nikdo nic nestrhnul.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.