Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Už nevím, jak dál

Od: no odpovědí: 26 změna:
Krásný prvomájový večer všem... Upřímně, nevím, jak bych měla uvést, proč píšu...Vlastně jsem teď hodinu v koupelně přemýšlela, co vůbec napíšu, je toho tolik, že nevím, jestli budu schopna to dostatečně zformulovat.
V poslední době jsem už několikrát uvažovala, že sem napíšu, jelikož před cca 5 lety jsem měla nějaký menší problém, napsala jsem sem a dost mi reakce pomohly. Vlastně si uvědomuju, že dvakrát, ještě předtím jsem taky psala a také jste mi pomohli. Takže tu po několika letech jsem zase, uslzená v křesle s nadějí, že následující sloh mi uleví a třeba někdo pomůže. Znáte to, někdy stačí úplná malinkatá maličkost, co vám může rázem změnit život, myšlení, uvažování. A to teď potřebuju..
Je mi 20 let, studuji prvním rokem vysokou školu a nemám nikoho, komu bych se mohla svěřit. Nemám moc kamarádů, mám jednu jedinou kamarádku, té sice můžu říct, co mě trápí, ale vidíme se teď málo a stejně to není ono. Není to tak, že by mě plně vyslechla a pomohla..A pak mám jednoho kamaráda, ale to je kluk a prostě na určitý věci to nestačí. Ještě se k němu také dostanu mimochodem určitě.. No a co je úplně nejhorší, nemůžu se svými problémy za mámou. Šíleně mě to žere, jednou jsem kvůli tomu hodně moc brečela. Prostě to nejde, je mezi námi taková zvláštní překážka. Normálně se bavíme, nehádáme, nic, ale nemůžu s ní mluvit prakticky o ničem..Nikdy jsme se nebavily a když už něco řeknu, vůbec mě nevnímá, když jsem byla v depresi ze školy, také zrovna nebyla úplně 100% při mně.. Je to neskutečný kámen na srdci, když máte maminu doma, každý den ji vidíte, ale nemůžete nic říct a přitom tak chcete. A když to nikdy nešlo, prostě nevím, jak ze dne na den asi těžko za ní můžu přijít a vybalit všechno.. Nejhorší je to co se týče kluků. Nemůžu jí říct nic, u nás je prakticky bráno to, že jsem podle rodičů v životě po klukovi ani nekoukla a myslím, že si myslí, že mě kluci ani nezajímají. Když m