Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup přes kartu v zahraničním obchodě

Od: lunnik odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

asi před 14 dny jsem nakupoval v zahraničním Čínském obchodě. Když jsem před dvěma dny chtěl opět nakoupit a zaplatit kartou, objevila se hláška "Payment failed: Declined *Please re-enter your credit card information or try again with a different card."

Zkusil jsem použít kartu od přítelkyně, objevilo se to samé, nešlo zaplatit. Tak jsem kontaktoval banku a ona sdělila, že platba není blokována od nich.

Chtěl bych se poradit kde by mohl být problém? Našel jsem tam možnost přidat kartu, mám to zkusit? Mohlo by to pomoct? K čemu se tam ta karta přidává?

Posílám odkaz do přílohy.

děkuji


Nákup přes kartu v zahraničním obchodě

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Píší abyste přidal svou kreditní kartu, tedy znova zase vyplnit všechna políčka, jako jste to udělal při prvním nákupu. Nebo se zkontaktoval přímo s prodejcem toho zboží o které máte zájem a zeptal se ho jakým způsobem mu můžete zaplatit. Třeba přes PayPal. Já tento způsob ale nevyužívám a také nakupuji v Číně. Používám servr AliExpress. Je to naprosto spolehlivé a jste chráněný.


doplněno 22.04.17 20:36:

Když si u nich založíte účet, tak máte dvě možnosti. Buď budete při každém novém nákupu vyplňovat všechny údaje, to je přesně to se Vám zobrazuje, nebo kliknete na možnost "uložit". Systém si uloží Vaše data a pak už jen stačí kliknout na "koupit" , zkontrolujete si cenu jestli odpovídá popisu a pak kliknete na zaplatit. A je to. Objeví se Vám nahoře že systém vzal vaši platbu na vědomí a podrobí ho kontrole že máte potřebné prostředky k zaplacení. Je to jenom formalita. Mám s tím dobré zkušenosti a bez problémů. Nemusím pořád vypisovat všechna čísla z karty a oni to mají dobře hlídané.

lunnik
hodnocení

Dobrý den,

děkuji za vaši zkušenost, ano vím co tím máte namysli, jedná se o jiný obchod.

Platil jsem klasicky kartou v Chinském obchodě - zadal pokaždé údaje o kartě a zaplatil.

Teď to prostě nejde vyskočí mi vždy hláška "Payment failed: Declined *Please re-enter your credit card information or try again with a different card." zkoušel jsem více karet, kontaktoval mou banku ale u nich je vše vpořádku, platba není blokovaná.

Když bych formulář co jsem přiložil v minulém příspěvku vyplnil, bude to totéž, jako bych vyplnil údaje karty při každém nákupu?

Proč je tam psáno Upgrade to Seller Account? Já jsem kupující. Navíc to chce na ověření 0,1-2USD strhnout.

PayPalem prodejce neumožňuje platit jen přes western union, tam je však poplatek kolem 400Kč, což se mi zdá opravdu hodně.

Neporadil by mi někdo?

děkuji

To "upgrade to seller account..." znamená "obnovit spojení s účtem prodejce". Takže znova všechno vyplnit. Proč Vám chtějí strhávat poplatek za ověření, to nevím a neznám to. Není to vratný poplatek? Jako že Vám to po ověření zase připíší zpátky na účet? S tím jsem se ještě nesetkala. Proto já raději nakupuji u "Alíka", protože tam takovéto problémy nemám. A zrovna tak nevyužívám služeb PayPal, protože jsou placené a nejde vždy o pár korun.

Jinak Vám to neustále píše, že bankovní spojení se nezdařilo, bylo chybné. Prosíme abyste znova uvedl všechny potřebné informace, nebo zkusil zaplatit znova z jiné karty.


doplněno 23.04.17 10:20:

Ještě mne napadlo, že byste mohl svůj účet úplně zrušit a pak se zase přihlásit třeba teda s jinou kartou, jestli máte. A postupovat přesně jako poprvé. Ještě mne napadla jedna věc. Jste si jistý, že prodejce má stále to zboží v prodeji? Není u toho náhodou napsáno "rupture de stock", to znamená, že momentálně nemají k dispozici. V tom případě by bylo normální, že to nelze zaplatit, když to nejde koupit. Pořádně si přečtěte co je u toho zboží napsáno. Někdy to lidé přehlédnou. Také tam může být napsáno, že tento produkt už vůbec není v prodeji. Ale i tak zůstává v nabídce, protože mohou za nějakou dobu naskladnit a obnovit prodej. Mně se to stalo také a čekala jsem víc jak měsíc, než bylo možné zboží objednat a zaplatit. Musíte si přečíst všechno co je u produktu napsané. Nebo to sem přepošlete a já se pokusím Vám pomoci.

 

lunnik
hodnocení

Dobrý den, děkuju za rady, problém byl nakonec v nastavení karty (3D security) jsem musel zrušit aby platbu bylo možné uskutečnit. Jste moc hodná.

:) Není zač, ráda jsem pomohla. Hlavně že už to funguje.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]