Nejste přihlášen/a.
Letos, po dodělání bakaláře (je mi 23), se chystám začít pacovat. Mám však problém s jednou "věcí" - s rodičema. Bydlíme v jednom bytě kde je každodenní kontakt nevyhnutelný. Pořád od nich slýchávám jak ničemu nerozumím, nic neumím, ale pravdou je, že mě nikdy nenechali nic udělat. Dále se cítím strašně svázán. Kdykoliv jdu ven (nejen večer, ale i za bílého dne) , jsem dotazován kam mám namířeno apod. Vadí mi to hodně, ale jelikož jsem ještě student, který se spoléhá na jejich podporu tak to respektuji. Mám však velikou obavu, že až si najdu práci nic se nezmění. Poslední věcí je, že jsme věřící rodina (včetně mě). Teď to bude znít asi hodně zvláštně, ale jednou za dva měsíce mám prostě den kdy se "hledám" a zrovna se mi nechce jít v neděli na mši. Z pohledu věřícího člověka to není dobré, ale přijde mi, že se trochu hledám a bojuji se sebou. Nikdo prostě není dokonalý. Proč to však píši? Nedovedu si představit, že bych nešel do kostela a rodiče o tom věděli. Vím, že by z toho byli zarmouceni ještě tak týden bych to měl na talíři.
K tomuto celému problému...existuje vůbec nějaké jiné řešení než odstěhování se? (na které hned nemám peníze) Jak byste to řešili? Myslíte, že s nástupem do práce se toto může změnit? Tohle jinak nebude žádný svobodný život...a já už cítím, že je třeba udělat radikální řez.
Díky za případné rady