Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Jsem student a před koncem loňského roku jsem si ke svému účtu zřídil kontokorent na 5tis. a tuto částku z něho i následně vybral. Mým úkolem je, abych tam peníze do uplynutí jednoho roku peníze opět doplnil a vyrovnal to na nulu nebo do minimální kladné hodnoty. Když jsem si účet zřozoval, řekli mi v bance, že je to bezúroková půjčka, jelikož je to účet studentský. Byl jsem minulý týden v bance a tam se ptal, kolik tam musím aktuálně vložit, protože jsem měl strach, že tam budou nějaké úroky, ale řekli mi, že pouze těch 5tis. A já se Vás chci zeptat, jestli, když je tam dám, jestli to zase bude všechno v pořádku. V bance mi řekli, že ano, ale já se chci ujistit tady a zeptat se Vás, jestli přímo s tímto účtem máte nějaké zkušenosti. Jde mi to, že tam teď těch 5tis.vložím a mám strach z toho, že se propadnu třeba dalších 20tis. do minusu. Jsem z toho hrozně nešťastný. Prosím Vás o radu a o zkušenosti. Děkuju!
Jde o běžný kontokorent poskytnutý na dobu určitou (1 rok) - tedy je po roce nutné kontokorent uhradit (vyrovnat stav účtu aspoň na nulu)... Zároveň je KK poskytnut s automatickým revolvingem (po ukončení je automaticky ihned poskytnut znovu - pokud majitel dodržel podmínky poskytnutí)...
Tedy - ke datumu splatnosti doplať na účet potřebnou sumu, následující den ji opět můžeš vybrat (a tak pořád dokola). Pokud ale účet nevyrovnáš, nebude ti KK znovu otevřen a dlužná suma bude úročena tzv. sankčním úrokem (je dost vysoký) - takže si to pohlídej...
BTW - kam a jak by ses ´chtěl´ "propadat"?