Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jídlo, sebenenávist, deprese

Od: anonymous* odpovědí: 17 změna:

Odmala jsem spíš nešťastná, než šťastná. Možná jsem lecco neměla úplně snadné, ale zase úplné utrpení jsem také neprožila. Neměla jsem ideální zázemí, ale cigarety o mě nikdo netípal. Přesto se celý život trápím. Nenávidím se. Nevím ani, z čeho se obviňuji, ale nesnáším sama sebe. Neumím se sebou žít. Leta letoucí je mým unikem jídlo. Je to až komické, pro někoho úplně nepochopitelné. Připadám si jako feťák. Když na mě padne můj stav, zatemní se mi mozek, mám v něm jen velký nápis jídlo... Hučí mi v uších, ústa se mi stahují... Jako v transu. Nepomine to, dokud neuspojím své chutě nějakou prasárnou. A je mi v tu chvíli jedno, co jím. Třeba rohlík s tatrkou. Je to úplně fuk. Musí to být rychle a musí toho být hodně. Jakmile se mi udělá špatně, uleví se mi. Nevím, jak s tím vším zkoncovat. Chtěla jsem jít k odborníkovi. Objednala jsem se k nejlepší (dle hodnocení a doporučení) psychoanalytičce v regionu. Roční terapie 2x týdně na mě neměla žádný efekt. Nejsem schopná o tom s nikým mluvit. Komické je, že to o mně nikdo neví. Rok jsme probíraly věci, co mě trápí, ale pořád to byly jen hlouposti. Nikdy jsem nedokázala říct - hele, tohle bylo špatně, to taky, ale je mi to jedno. Můj problém je že se přežírám a neumím to zastavit. Nedokážu to. Nemělo smysl jí to ani napsat, ve chvíli kdy by to věděla, nikdy už bych tam nešla...