Problémy s jazykem a další potíže

Od: Datum: 16.02.17 18:52 odpovědí: 28 změna: 19.02.17 11:35
Dobrý den :) mohl by mi někdo poradit? Vim, že tu nenajdu doktora co mi stanoví diagnózu :D ale třeba někoho kdo měl, má nebo zná někoho se stejnými problémy :)
Cca od 14let na svém jazyku pozoroji hluboké rýhy, bílý povlak, červené skvrnky, pupínky a nepříjemný pocit takový štípavý byla jsem s tím u lékaře (u jiného obvoďáka,moje měla dovolenou).. Vyplázla jsem jazyk a doktor řekl "chybí vám vitamíny" a řekl ať beru B6 či co :) na nic se nezeptal.. Prostě otázka 2minut ...nic se nelepší.. Naopak.. Problémy přetrvávají.. K tomu jsem začala sledovat další problémy.. Jsem často unavená, hodně spím a stejně se necítím vyspala, když usnu mám problém se probudit takový divný pocit jako by to nešlo..., často mě bolí břicho v levo od pupku, po každém jídle potřebuji na WC a většinou je to "průjem" .. Hlavně po ránu, nesoustredena, často se mi maže obraz před očima, jsem zmatkova.. dělám nepochopitelné věci např: plastové flašky co se dali na chodbu k vyhození vezmu zpět do bytu aniž bych si to uvědomovala prostě si najednou všimnu, že ji mám v ruce, nebo.. Táta je po operaci požádal mě o namazání nohou.. Nejdřív jsem mazala pravou a pak měla přít levá a já dej mi tu pravou.. Vůbec nevím, že bych ji mazala a další... Je mi 20 a nechci lítat zbytečně po doktorech, v městě jde bydlím není ani pořádná péče a na lepší kliniky nemám čas musím chodit poctivě do školy a rodičům by se to nelíbilo... a moje obvodní je k ničemu, nevím co dělat.. Mohl by mi někdo poradit? Za každou radu budu vděčná! Už nevím co mám vsugerovano z toho strachu a hledání po internetu ..ale dobře se necítím.. Děkuji za, rady! Hezký večer :)

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.02.17 19:08