Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace - mají na to právo?

Od: jaryncharvat* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

kamarádka si asi před rokem koupila Xiaomi a neví heslo k účtu (nejde jí ani obnovit heslo, prý to po ní chce číslo pasu, občanky a podobné údaje), takže je telefon blokován uživatelským účtem. Pokud jsem to dobře pochopil, tak má k telefonu normálně přístup, jen nemůže například nastavit tovární nastavení. A v tom je právě problém. U telefonu nefunguje část, která nemá s tím účtem absolutně nic společného, ale společnost má v reklamačních podmínkách uvedeno toto:

"Zkontrolujte prosím, že není zasílané zařízení blokováno uživatelským účtem (Xiaomi, Google,...) či bezpečnostním heslem, gestem, PIN,... "

Mají na to ze zákona právo, vyžadovat odblokování telefonu? I když závada nemá s účtem absolutně nic společného?

Děkuji za rady, Jaroslav Charvát

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lll*
hodnocení

0x

Ano, je to prevence užívání kradených přístrojů.

jaryncharvat*
hodnocení

dekuji za info

 

hodnocení

0x
avatar nonek

Jedině požádat o tyto údaje prodávajícího...pokud ovšem není přístroj kradený prodávajícím...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]