Reklamace - mají na to právo?

Od: Datum: 15.02.17 20:37 odpovědí: 3 změna: 16.02.17 11:29

Dobrý den,

kamarádka si asi před rokem koupila Xiaomi a neví heslo k účtu (nejde jí ani obnovit heslo, prý to po ní chce číslo pasu, občanky a podobné údaje), takže je telefon blokován uživatelským účtem. Pokud jsem to dobře pochopil, tak má k telefonu normálně přístup, jen nemůže například nastavit tovární nastavení. A v tom je právě problém. U telefonu nefunguje část, která nemá s tím účtem absolutně nic společného, ale společnost má v reklamačních podmínkách uvedeno toto:

"Zkontrolujte prosím, že není zasílané zařízení blokováno uživatelským účtem (Xiaomi, Google,...) či bezpečnostním heslem, gestem, PIN,... "

Mají na to ze zákona právo, vyžadovat odblokování telefonu? I když závada nemá s účtem absolutně nic společného?

Děkuji za rady, Jaroslav Charvát


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: lll
Datum: 15.02.17 20:41

Ano, je to prevence užívání kradených přístrojů.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.17 21:51

dekuji za info

Datum: 16.02.17 11:29
avatar

Jedině požádat o tyto údaje prodávajícího...pokud ovšem není přístroj kradený prodávajícím...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.