Zdravé hubnutí+doplňky stravy?

Od: Datum: 11.02.17 15:51 odpovědí: 9 změna: 15.02.17 16:33

Dobrý den! Mám břicho a rozhodl jsem se ho dát pryč-zhubnout. Navštívil jsem výživového poradce a nechal si udělat základní analýzu. Výška 187,váha 98kg ,tuk 25% beztuková hmota 75%, Tělesná voda 51%. Co mě ale straší nejvíce je viscerální tuk 9!(doporučená hodnota1-4) Jelikož nemám "zbytečných" cca 4000Kč na sestasvení jídelníčku využívám tedy pouze kalorické tabulky na internetu. Nemohu se dostat s bílkovinami do 137g/den a nemít zvýšené dávky sacharidu,tuků a vlákniny.Prosím o vaši radu který konkrétně zvolit alternativni zdroj bílkovin (hráškový,sojový,kaseinový,syrovátkový,...), prosím případně o konkrétní název se kterým jste spokojeni. Děkuji za rady a pomoc při hubnutí. Odpovědi typu: nežrat a hýbat se nepotřebuji Do svého režimu jsem zařadil dlouhé svižné procházky/běh.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dieta
Datum: 11.02.17 15:56

Klídek, poradci to mají takto nastavené - viscerální tuk 1 - 4. To proto, aby jste znejistěl a stal se jejich klientem. Zvažte se někde jide, takové váhy má již spousta domácnosti, lékaři, fitko atd. Od lékaře vím, že viscerální tuk do č. 9 je na hranici normy. Tabulka na tento tuk končí číslem před 50 (neznám přesně).

Takže zdravě žijte, sportujte, tím shubnete a vše bude v cajku.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: wampŽ
Datum: 11.02.17 16:52
avatar

Zdravíčko.

Pokud jste zařadil procházky a běh,tak jste na té nejlepší cestě.

Ještě k doplňku stravy - Lněné semínko,učiněný zázrak *palec*


Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.02.17 18:05
avatar
Vic sojoveho nebo obycejneho masa kureci prsa. Pak to jde.
Sacharidy to je tezsi to musis vedet ceho jis moc. Vidis to v tech kalorickych tabulkach.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: wampŽ
Datum: 11.02.17 18:48
avatar
Honza *palec*
To mi připomněl.Často jím sójové maso,které prokládám kousíčky kuřecího masa a samozřejmě zeleniny.
Třeba směs masa s pekingským zelím a zeleninou,rizoto se zeleninou,nebo zapékané brambory se sójovým masem,rýžové nudle s žampióny...
Jejdáá,tolik dobrot...
Se mně sbíhají sliny :-D
---
Pro inspiraci,třeba zde :
http://recepty.vareni.cz/vyhl…i/?ingredience=pekingske+zeli
Nebo zde :
http://www.soja.cz/recepty.html
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.02.17 19:12
avatar
Sojové maso bych dnes moc nedoporučoval, je to pěkné svinstvo. Občas ho ještě použijeme, ale nějaký pravidelný příjem není zrovna ideál.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: elane
Datum: 11.02.17 21:29

Sojové maso je fajn pro ženy, soja obsahuje fytoestrogen (ženský hormon). Pro chlapy je příjem ženského hormonu nežádoucí, zejména, když ho dneska pijeme - i když v malém množství - ve veškeré vodě. (Čističky neumějí vyčistit vodu od antikoncepce.) Takže pro chlapy soja v jakékoli formě zrovna moc vhodná není. *bum*

Nejlepší a taky nejlevnější bilkoviny jsou v různých semenech a ořechách. V nich máte bílkoviny společně se správnými tuky a ostatními potřebnými minerály. Přitom obsah bílkovin mají stejný, jako maso (okolo 20%) a např. 100 g slunečnicového semínka stoji cca 7 Kč. *palec*

Neumím sem vložit tabulku, tak posílám odkaz: https://is.muni.cz/th/102468/fsps_b/prilohy_1_-_5.pdf


doplněno 11.02.17 21:35:

A teď jsem našla článek, že ani ženám se prý dneska sojové výrobky už moc nedoporučují. Tak si vyberte. *ee*

http://www.margit.cz/soja-prospiva-skodi/

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.02.17 21:50
avatar

Já bych doporučila, místo toho kuřecího masa z běžného supermarketu, kuře ze dvora. Kuře ve velkochovu musí dosáhnout jatečnou váhu za 30 dní. Tak si asi umíte představit kolik hormonů má v sobě.

Též doporučím krůtí maso, a hovězí maso z českého chovu.

Ořechy zde již jsou napsány, ke lněnému semínku jenom rozšířím info, že si ho musíte nadrtit, aby se tělo mohlo dostat k potřebným živinám. Neporušenou slupku naše žaludeční šávy nedokážou 100% narušit a semínko odchází nevyužité z těla pryč.

Výborná jsou ta slunečnicová semínka. Musím též zopakovat se sojou a sojovým masem opatrně.

Nezapomínejte na vajíčka, na tvaroh, žervé, poctivý tvrdý sýr, kefír, dobrý zdroj vápníku je ne moc tučný, tvarohový sýr Ricotta, pokud ho neznáte, ochutnejte, jistě si ho oblíbíte. Občas zařaďte makrelu a tuňáka.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.02.17 10:10

Nedělejte z toho vědu! Když budete jíst poloviční porce, vynecháte pár evidentně nevhodných potravin a přidáte pohyb, tak to půjde dolů.. Když vědecky, tak především odkyselit organismus. Přečtěte si knížku od Hany Synkové Byla jsem tlustá, jsem jaká jsem. Je to čtivé a pochopitelné. A teď si nejsem jista , zda jsem napsala název dobře. Teď to nevhodné: Zákusky, chipsy, alkohol, smažená jídla, majonézové saláty, tučné sýry, limonády a coly, buchty, omáčky,knedlíky, rohlíky,uzeniny, tučné maso,tuky omezit obecně. I kafe je lepší omezit. A pít a pít a pít, jen vodu. Jinak tělo nevyplaví, co do něj nepatří.

Místo toho zeleninu /nejen rajčata/¨např. kedlubny, mrkev, hrášek,salát,krůtí, ryby, ořechy, libovou šunku, kefír, luštěniny,celozrnné pečivo, ovoce nejlépe nalačno. A pohyb nízké až střední intenzity aspoň hodinu denně . Nepíšete věk, tak nevím, zda je dobrý klus nebo jen chůze. Kolo, plavání, fotbálek. Zpočátku postupně, nepřehnat! Pak by Vás všechno bolelo a vynechával byste, vzdával byste. Ani se moc nevažte. Stačí, jak to poznáte na oblečení. Představujte si sebe lehkého, štíhlého,svižného, a´t se to i v hlavě našteluje. Pak by Vás to mělo chytnout a bavit. Držím palce!


doplněno 12.02.17 15:42:

Přečetla jsem si Vaši otázku ještě jednou a k těm bílkovinám: Pokud nestačí z libového masa / krůta, králík,/ z ryb, z vaječ.bílku a tvarohu, tak jsou bílkoviny i v luštěninách, sojovém tofu, ořechách.. A co je hodně bomba, je v tomto směru Quinoa. Sice je kilo asi za 200,-, ale ještě se navaří. Doporučuji do různých polévek, kaší. Jsou to taková kulatá semínka, která varem nabobtanají. Jihoamer. Indiáni je měli jako cenný zdroj bílkovin.

Pokud Vám bude chybět něco sladkého, tak jen málo a a je to něco, v čem jsou užitečné minerály n. vitamíny, jako rozinky, fíky, suš. meruňky a švestky, datle, křížaly, banán, maximálně zlomek hořké čokolády.

K tomu sportu. Nejenže nevím věk, ale i těles. zdatnost. Bývalý sportovec nebo fyzicky pracující člověk má jistou kondici a podle ní začíná s pohybovou aktivitou. A taky volte vhodnou obuv, abyste šetřil klouby a techniku běhu "kolébkou přes paty". Někdo volí hole, tím spálí víc, když cvičí i paže.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 15.02.17 16:33

Všem moc děkuji za odpovědi! Některé potraviny jsem vůbec neznal a určitě je zkusím.

 

 

Návody Poradny
Poslední otázky Poradny společnost
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.