Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Dnes jsem dostala od společnosti Pay Pal upozornění, že prý se někdo z Kanady pokoušel použít můj účet a že prý mám udělat nějaká opatření a zkontrolovat a potvrdit svůj účet. Problém je v tom, že já tento účet nemám a nepoužívám. Možná jsem takto jedinkrát zaplatila v Čechách, ale to už je strašně dávno, určitě několik let. Nevíte někdo co to znamená a jestli to mám raději rovnou vymazat? Děkuji za rady. S.
Během prosince a ledna to na mě hackeři zkoušeli minimálně 5x. Účet na PayPal mám a běžně ho využívám. Vždy, když mi něco oznamují, jsem oslovena plným jménem a příjmením, což tihle šmejdi nedělají. Okamžitě mažu.
A oslovují tě v mailu tvým jménem (pokud si ho Tenkrát [na západě,měla stejná, třeba nevdala/neoženila)? Emaily od bank, atd by měly mít vždy oslovení. Pokud je tam i tak tvé jméno, není vyloučené, že je to phishing ještě.
Myš jsi zlostí málem rozklikla? Mail měl přílohu?
Jarina, Vašemu textu teda moc nerozumím. Jinak ostatním jsem porozuměla. Myš jsem zlostí nerozklikla a to ani málem. Moje jméno tam nebylo. Text přílohy neměl a i kdyby měl, tak bych se do nich nedívala. Jasně jsem napsala, že nemám účet u Pay Pal. Sice nakupuji v cizině, ale nepoužívám tuto službu. Bylo tam upozornění, že kdyby mi to náhodou spadlo do spamu, tak prý je to tím, že to posílá automat a abych jim to prominula, že se omlouvají za nedopatření.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.